Hop til indhold
Bubsi

unge og flotte thaipiger i Herning

Recommended Posts

Det ser ud til at Herning er ved at blive et lille Pattay nr 2 her i Jylland. 

Seneste thaipige som har meldt sin ankomst er Ivy, hun var for Ca 3 år siden aktiv i århus området. En køn pige, men der er desværre langt fra Randers til Herning, og jeg har desværre ingen billetter til håndbold, så jeg håber på at hun på et tidspunkt kommer til århus igen.
Er der nogle som har besøgt hende i Herning??

https://annoncelight.dk/showad/345183

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er lige omvendt at Pattaya. 

I Pattaya sidder de stort set ude på fortovet og råber og skriger efter en, i Herning gemmer de sig i private lejligheder, som man knap nok kan få adressen på, med mindre man booker en tid først. :rolleyes: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mener bare at der I øjeblikket er en del kønne unge thaipiger i herningonrådet, om vi kan få dem ud og sidde på fortovet som de gør i pattaya, tvivler jeg på, - men det ville da være et frisk pust her i vinterhalvåret.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mastager skrev, den 8.12.2023 at 17:26:

som man knap nok kan få adressen på, med mindre man booker en tid først.

Du har vel heller ikke noget at bruge adressen til før du har bestilt tid ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kunne sikkert skabe lidt tiltrængt færdsel i gågaden, jeg vil helt sikkert overveje at gå en tur igennem gågaden noget oftere hvis der sad 3- 4 frække thaipiger der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
dfreak skrev, for 6 timer siden:

Det kunne sikkert skabe lidt tiltrængt færdsel i gågaden, jeg vil helt sikkert overveje at gå en tur igennem gågaden noget oftere hvis der sad 3- 4 frække thaipiger der.

Hej, er det diskrete steder gågaden??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er de nye piger i Herning alle i private lejligheder ? Er der ikke nogen af dem der kan mødes på klinik ?

Er der klinikker i Herning hvor der tilbydes lidt/meget mere…

Gerne svar i PB ;-) 

The dude

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...