Hop til indhold
Peter den 3.

Julestue tirsdag den 12. Fra 17 - 20. sidste chance inde JUL

Recommended Posts

Julestue med Charlotte tirsdag den 12. Fra 17 til 20. En spændende gentagelse af det forrygende GB den 6. gangbang med stor nydelse til alle deltagere.

Gløg – æbleskiver – klejner – brunkager og masser hygge fra klokken 17.00 til klokken 20.00 den 12. december.

Værtinden er mig, den smukke og mega frække Charlotte – som ud over at hygge også viser min krop frem inden der skal leges. Efter det første glas gløg med tilbehør giver jeg den fuld gas med et onanishow som gerne skal varme dig og de andre fyre, der forhåbentlig kommer, helt op til fræk hygge i på bordet, på gulvet eller i sengen.

Du er velkommen klokken 17.00 eller senere min ven vil sikre, at du kommer godt ind og deltage ”julestuen”.

Kontakt pr. SMS 52601737 og pr. mail på [email protected]

Jeg er 45/170/65 altså lækker, slank og velplejet.

Pris for at deltage er kr. 1000,- anal ekstra kr 300 og deepthroat kr. 300 Samleje vaginalt og analt er med gummi (som der er rigelig af i flere størrelser).

Der er mange der spørger om de ikke kan få lov uden kondom- mit svar til nu har været nej.
MEN denne dag kan du bruge mig uden for kr. 1000,- ekstra
--‐-----
Frisk pige på 45/170/65 - realiserer sine drømme om at stå til rådighed for velsoineret friske fyre.
Jeg tilbyder almindelig blid og lækker sex - måske med et tvist, men skriv hvis du har særlige ønsker.

GB1811a.thumb.jpg.009e7acfa7caef2bad8467c769d3dd4a.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Peter den 3. skrev, for 6 timer siden:

Ja ok 

En forglemmelse..

GB/Julestue er 20 km syd for Viborg..

 

Tak for din besked @badboyfyn

Tænker du skulle have fulgt med i geografitimerne!! Syd for Viborg ? En tur til Louis Nielsen og kig så på et kort igen!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...