Hop til indhold

Melissa i skødstrup

Featured Replies

Skrevet

Fraråder kraftigt at besøge hende.

2 gange har jeg lavet en aftale med hende, for bagefter at bleve holdt hen med undskyldninger. 60 min ventede jeg sidste gang. For det næste giver hun muligvis det mest sjælløse bj overhovedet. Spar jer selv pengene og snup støvsugeren når fruen ikke ser det. Det er sq bedre givet ud end hende her

Skrevet

Mon ikke det hende der er på SD under navnet Liderligogudengummisøger selvskab , 22 , billedet ligner syntes jeg 

Skrevet

Pas på med at skrive for negativt om hende. Så bliver man banned fra tråden og får advarsler…

Skrevet
Zar skrev, for 2 timer siden:

Pas på med at skrive for negativt om hende. Så bliver man banned fra tråden og får advarsler…

Ja mærkelig udvikling der er sket her på EG, forleden dag så jeg en kommentar fra admin om, at manskulle have besøgt pigen, før man måtte skrive 

Skrevet

Der er en del penge og tid at spare, hvis man søger på pigen herinde inden et besøg…

Skrevet

Jeg tør godt komme med min oplevelse sf hende.. jeg kommer ikke igen, da jeg besøgte hende lugtede der, der stod de der gasflasker de unge sniffer, opvasken vsr ved at flyde over og der stank i lejligheden.. men jeg var liderlig, fortryder jeg inderligt… dårlig sex, og knopper på lillemanden…

hold jer væk

Skrevet
knyffens skrev, for 1 time siden:

men jeg var liderlig

Tror det er ret vigtigt at læse med herinde før besøg, uden at tilføje yderligere, så er hun blot en stakkel af nutidens samfund :(

• 9 months later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.