Hop til indhold
Tyndhviddiller

Sweet Angelina

Recommended Posts

Sweet Angelina fik et besøg her i eftermiddags. Bestilte en halv time med CIF, 1000kr. Stedet er nyt og rimelig diskret selvom døren vender mod en større gade i Odense. 

Billederne er helt korrekte, målene er også. Hun har et rigtig sødt ansigt og en naturlig krop og hun kan lide hvad man gør ved hende.

Startede med lidt kæleri og eg gang kyssen som var ret godt. Så først lidt blow uden hat nede på knæ og så fik jeg hende lagt på kanten af sengen så jeg kunne arbejde lidt med hende. Hun blev sjaskvåd af min tungeleg og kom også … tror ikke det var fake.

Så var det tid til at få gummiet på og så gik det hurtigt derfra. God dyb penetration hvor hun peb lidt men det gik helt ok efter lidt arbejde. Om i doggy hvor jeg ramte en uheldig kombination af lækker røv, stønnen og så skyggen af hendes dejlige gyngende bryster på væggen, fordi der stod en skarp lampe ved siden af sengen. Det bekom mig i sådan en grad at jeg allerede efter 15 minutter måtte overgive mig og skyde ladningen op i hende selvom hendes søde ansigt skulle have haft den. 

Hun så så helt forvirret ud og Google translatede først at altså jeg kun måtte komme to gange hvis det var 45 minutter og derefter om det havde været godt nok. Tror hun er relativt ny i gamet.

Jeg var ude af døren igen efter 25 minutter glad og tilpas. Det var min egen skyld at jeg ikke gik tiden ud og fik sendt sagerne hen hvor de ellers skulle have landet men det er jo ikke sådan når man rammer den rigtige kombination af faktorer der trigger en.

I kan roligt besøge Angelina, hun er sød, lidt genert, service mindet og så smager hun godt ;)

 

Redigeret af Tyndhviddiller
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...