Hop til indhold
Amarstang2770

Exotisk Kvinna i Skåne

Recommended Posts

Jeg har haft kontakt med hende - men ikke mødt hende. Min intuition sagde NEJ. 

Hun virkede sød og svarede pænt - men da jeg spurgte til hvad hun kunne tilbyde, så svarede hun ikke på det man spurgte om - men skrev om hvor sød hun var!

og da jeg spurgte igen ( fordi hun ikke svarede) var svaret at hun var til hurtig sex og gad ikke skriv. Mænd kunne komme og nyde hende!!

Det er erfarings mæssigt dårligt tegn, hvis de ikke vil svare på og sige hvad man kan købe!  Så er det oftest fordi de alligevel ikke vil det der skrives om!

og så begyndte hun i stedet at skrive om at hun ikke havde tid, for hun havde også problemer og skulle i forvejen skrive med skattevæsen, og retten og advokater,,……

derfor tænkte jeg - varsomt. Det er for mistænkeligt det her

 

og ja så oveni at man skal være diskret i Sverige, fordi det er forbudt - og der er det mændene der er de kriminelle!!

Det er bare min oplevelse og min intuition

så må du vælge - men pas på dig  

venligst  

ps - men tager du på besøg så skriv gerne anmeldelse om dit reelle besøg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Srixon skrev, for 5 minutter siden:

Der står jo ikke noget om køb i annoncen. Virker nærmere som en kontaktannonce. Måske er det mig, der læser forkert?

Det er køb. 
og hun er i den dyre ende. 
( virker billigere pga kursen pt. Så så er der jo rejse og bro afgift. ). 

Del dette indlæg


Link til indlæg
PeeHairy skrev, Lige nu:

Det er køb. 
og hun er i den dyre ende. 
( virker billigere pga kursen pt. Så så er der jo rejse og bro afgift. ). 

Det anede mig nok, men hun camouflerer det godt. Og i så fald ville jeg nok være lidt skeptisk med at besøge hende. Ville hade at blive afbrudt af Kling og Klang lige midt i klimax. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...