Hop til indhold
Jolle

Falsk Falsk og atter Falsk på falster...

Recommended Posts

hmmm jeg synes det begynder at være meget irreterende hvor mange falske opslag der har været og blir ved med at dukke op på annoncelight for tiden...

Jeg har tidligere beskreet mit forløb om samme scam som jeg taler om foregår meget for tiden og det kan læses her Potientiel scam på falster - 389485 - Falsk markedsføring - Eroguide.dk

Nu er jeg dog ikke heeeelt blevet snydt selv, da jeg ikke har mistet penge på de her forsøg på at møde nogen af de piger der udgiver sig for at være ægte men jeg tvivler af flere grunde som jeg også kommer tilat  forklare her.
Ved ikke helt hvordan reglerne er her på siden da jeg trods alt ikke er blevet snydt men lidt anklager disse profiler for at være en scam da jeg har flere billeder af mit samtale forløb med den profil jeg skrev med i mit første lange opslag angående den her scam samt der findes flere nyheder fra kendte danske nyhed sider der beskriver at denne scam er en ting som er i omløb...
men i mit foresvar så er det de gør imod sidens regler og retningslinjer.

har være i kontakt med endnu en profil her https://annoncelight.dk/showad/390963
som præcis ligesom de andre skriver den samme setning det skeund man skriver til dem "hej skat. skriv til mig på whats-app og så et nummer"
så smider jeg det i whatsapp og ka se det et account fra fra et aller andet tilfældig land langt væk... i det her tilfælde benin...
og det første jeg ligger mærke til er at profilbilledet er det samme som 3 andre tidligere samtaler jeg ahr haft med andre numre fra annoncer der er slettet fra annoncelight... og bla bla bla alt er det samme som jeg ahr beskrevet i artiklen jeg linkede i starten samme skriv samme ydelser nøjagtigt samme copy paste...

Som sagt kan jeg ikke 100% bekræfte at det er en scam... men det lugter meeeeget langt væk af det og opfordre alle der tager kontakt til dem om at være varsomme og ikke naive...
Læs meget gerne hele min første annonce hvor jeg forklare meget nøje hvordan det er at de forsøger at tage røven på en potentielt


tak og pas på jer selv ^^ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolle skrev, for 5 timer siden:

"hej skat. skriv til mig på whats-app og så et nummer"
så smider jeg det i whatsapp og ka se det et account fra fra et aller andet tilfældig land langt væk... i det her tilfælde benin

 

Jolle skrev, for 5 timer siden:

Som sagt kan jeg ikke 100% 8000000% bekræfte at det er en scam

:D:D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...