Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/388141

Så skulle den nye pige besøges. 

Blev modtaget med kram og tungekys, og så er der gang i den 

Blev spurgt om vi skulle starte med massage. Men nej tak, det kan vi tage når det andet er overstået. 

Fik et dejligt blowjob som blev bedre og bedre efterhånden som hun blev mere tændt. 69'er skal altid være på programmet. Så det blev det også til. Slikkede hende så hele hendes krop dirrede. Hun har en lille dusk dernede. Men tror den bliver fjernet til kommende kunder. Hendes hj gjorde at jeg sprøjtede ud over det hele. 

Og så gik vi over til massagen. Hun er ikke expert men prøver at gøre det så godt hun kunne 

Alt i alt en dejlig oplevelse. 

Hun har en fantastisk krop. De bedste bryster jeg har mødt. Ja hjulpet på vej, men virkelig godt lavet. Og go røv. Dejlig fast. 

Hun er skide sød, hendes engelsk ikke vild godt. Men enkelte ord forstår hun og prøver også selv at tale sproget. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey Boyz 

Øv, øv troede jeg var den første ... !!! men Ginne kom mig desværre i forkøbet, havde ikke nået at se din anbefaling men kan KUN bakke den FULDT og HELT op, en Oplevelse i TOP.   

Drenge SE at komme afsted, hun er sgu sød - lækker - og har en vildt sexet krop, for pokker junior er sgu allerede klar til 3 halvleg ha, ha. 

Det blev idag til 1 første halvLEG med masser af kys kæleri og sikke nogle meloner de er sgu flotte selv om de er lavet lidt og stram røv mums. 

Massagen kan jeg ikke bedømme den blev sprunget let og elegant over vi måtte jo have en 2. halvLEG også med en super 69 som var som fuglene synger så FØJ 

hvor kommer jeg snart og hvor var jeg LUCKY idag TAK.  

   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lucky er en sød pige med nogle gode bryster hjulpet lidt men dejlige bløde :-), hun er ikke den bedste til at sutte og hun har ikke fået fjernet håret ved sin fisse. men trimmet, massagen er heller ikke den bedste, nu er hun prøvet og kommer ikke igen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Savner standarden fra tukta og bee .. besøgte hende aftalte på sms hvad jeg håbede skulle ske .. da jeg kom spurgte hun hvad jeg gerne ville have. Hun nikkede men det var vel det man kalder narrefisse.  Intet af det skete så ingen anbefaling herfra .. kommer ikke igen...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ullus skrev, for 1 time siden:

Hej 

Savner standarden fra tukta og bee .. besøgte hende aftalte på sms hvad jeg håbede skulle ske .. da jeg kom spurgte hun hvad jeg gerne ville have. Hun nikkede men det var vel det man kalder narrefisse.  Intet af det skete så ingen anbefaling herfra .. kommer ikke igen...

Det er chefen du skriver med !!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 9 timer siden:

Det er chefen du skriver med !!!!

Jaa kan godt være.. men pigen spurgte selv også.. og jeg forventer da vedkommende jeg evt. Har skrevet med briefer pigen..

Ginne skrev, for 9 timer siden:

Det er chefen du skriver med !!!!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...