Hop til indhold
Møffe

Grøn sted blev pludselig alt andet end grønt (thailand/Hua hin)

Recommended Posts

Man skal jo prøve noget nyt -er det nogen der siger. Jeg Har fået thaimassage 1 gang dette sted -og hun kikkede meget kunne jeg godt mærke selv om jeg lå med lukket øjne det meste af tiden. Hun var lidt for blød og nusseagtig til min smag -men kom fint rundt over alt -så til en afveksling fra alt det hård og smertefulde -var det fint. Hun var rigtig sød, at se til og smilte meget til mig. Da det var overstået og jeg fik en vand med, gik hun med ud af døren kikkede mig direkte i øjnene og sagde "kom snart igen til oliemassage" og smilte som om hun var vildt forelsket... Jeg er ikke den der lader sådan en invitation ligge! Så dagen efter skulle jeg alligevel forbi -så jeg kikkede lige ind -der var kun mutter -og hun bød velkommen og at jeg skulle sidde mig -i mens hun ringede til en pige til mig... -jeg forsøgte at forklare, hvilken jeg ville have -men kunne simplethen ikke huske hendes navn. Og mutter sagde alle mit personale giver god massage -RIGHT! -og jeg havde desværre også sagt jeg ville have oliemassage -nåmen der kom så en dame på min egen alder -og jeg forsøgte en sidste gang, at sige det skulle være den anden jeg havde haft dagen før -så sagde mutter "hun er allerede optaget!" -så okay jeg tog mine 2 timer med damen -og de havde sådan nogle engangstrusser hun ville have jeg skulle tag på, men det blev et "nejtak" her fra -som hun letter undrende accepterede. Hun viste ikke så meget om oliemassage -så det var sådan en kombi af oliesjask og thaimassage -og det passe mig fremragende, da hun tog ved -det var dog lidt komisk da jeg jo var nøgen, og kun havde et håndklæde -hun løfte mit ben og trak og trykkede og dreje -og havde nok udsyn til alle herlighederne, men det var ingen hendring/gene for hendes grundige arbejde -hun kom tæt på og trykkede flere gange mit lår hvor "hamnøj" kom i klemme -og selv om jeg gjorde alt for ikke at "hejse flaget" og bare slappe af -lykkes det sgu ikke for godt -hun ignorere det fuldstændigt -så det lykkes at holde den "½fed" -da jeg kom på ryggen og hun var ved at være færdig -ligefør hun ville vaske sine hænder for hovedmassage som afslutning. Lettede hun på håndklædet og talet til den "½fede" der lå nok så pæn op ad mit lår -så tog hun omkring ham og kørte frem og tilbage et par gange -og kikkede på mig og grinte -lagde håndklædet på og gik ud og vaskede sine hænder -flaget var helt oppe da hun kom retur -og hun kikkede på håndklædet og op på mig og smilte "imponeretagtig" -det skete ikke mere med hende. Jeg havde dog forsat den anden i tankerne og -blev mindet om hende -da hun sad nede i butikken, da jeg gik -ignorede mig letter -men kunne godt se hun havde bemærket mig.

Så 2 dage gik og jeg kom forbi igen, Hende fra første gang sad nu uden foran butikken, sammen med mutter's datter -en ung buttet pige -men det var tydeligt, at hun skulle have næste kunde (mig) -men jeg insisterede så på jeg ville have hende fra 1. gang, og det fik jeg så. Havde bestilt 2 timers olie massage -hvilket forgår på 3.sal i sådan nogle små kabiner hvor der står 1 briks og ikke andet -jeg fik hurtigt smidt mig op på maven -og hun gik igang -"hamnøj" var allerede begejstret bare af at ligge i mellem mine ben. Hun brugte et meget lille håndklæde -der lå på langs over mine balder -slet ikke dækkende hun startede nedefra -og igen meget nusseri og oliesjask -også aftørring med et endnu mindre håndklæde... Kunne godt mærke hun kikkede meget, men ingen pirring -dog dvælede hun ved mine balder -men sprang dem over med olien -en halvsløj omgang... Så blev jeg vendt på ryggen -næsten til den trælse side -jeg begynde at drille hende lidt og holde hendes hånd -som hun tog til sit skridt -og fniste -gik ikke længe før hun ville kramme, og kikke til "hamnøje" -tiden var gået -jeg nåde at nusse hende lidt i trussen, og sutte hendes ene brystvorte -i mens hun spille lidt -hun sagde flere gange i mens "kom i morgen" "du skal komme i morgen" ..............jamen det gik så alligevel 2 dage -og det hele gentog sig -vi kom op i rummet, hvor vi havde været sidst -hun forklarede, at det var meget forbudt her, og at de tjekkede, hvad der forgik i rummene selv om det var på 3. sal og mutter var godtnok lille, men også bred på alle ledere -så jeg tænkte, man nok ville kunne høre hende komme brustende op af trapperne (kun) men i dag var hun lidt mere kælende og nussede rundt -og jeg tænkte "hvis jeg ikke knepper hende indenfor de næste 2 timer vi havde sammen -så springer jeg sgu ud af vinduet!" Jeg lod hende ikke i tvivl om mine intentioner -og hver gang jeg fik lejlighed til det rørte jeg hende -hun havde pillet og da jeg vendte om på ryggen -tog hun min pik direkte i munden og sutte -fuck det kunne hun godt finde ud af. Men lagde hurtig håndklædet over igen. Det gik sådan nogle gange og jeg havde givet hende fingeren -hun blev meget våd -og jeg gjorde tegn til hun skulle sidde sig på min pik -hvilket hun gjorde bagfra, og slukkede lyset i rummet og åbnede døren -så hun kunne holde øje i mens -hun havde bare hevet bukserne+trusser ned til knæne, og satte så og red mig på hug -hun trak i mig med fissen. Men hun hoppe ned igen og kikke ud på gangen i mens hun trak bukserne op på plads, og gik hen og sutte en omgang -jeg fatter ikke, at jeg ikke kom -for det føltes som om det var på vej. Men hun stoppede og kikkede ud, det var sgu et nummer for træls -jeg satte mig op, og så trak hun bukserne ned og vrikkede med røven -hun var ret kortbenet og jeg langbenet i forhold til hende -jeg gik ned i knæ og styrrede hende ind og hun tog undergreb og fik min pik styrret i rette hul -hun sad nærmest på mine lår -og jeg holdte et fast greb om hendes hofter/lår -også humpede jeg hende ellers der, i mens hun kunne se om det kom nogen -det var pisse frækt, og hun kunne ikke lade være at stønne rigtig dybt (ude på gangen) -jeg forsøgte at trække mig, men det måtte jeg ikke -jeg skulle skylle hende's fisse sagde hun -og hun låste med armene om mine knæhaser... Pyyha endelig skete det -der var ligesom kørt en stemning op over flere dage -og jeg har slet ikke kunne få hende ud af mit hoved -hendes frække udtryk og bløde hud -ligesom alt var en hindring og der kom bare nye... ind til forløsningen... Vi afregnede i rummet -og hun gav mig tilbage så jeg kunne betal mutter for massagen, og give hende lidt tips (show) Jeg er sikker på, at jeg var den første hun gjorde det med i den shop -og det er ligesom lidt sjover -når ikke alle andre har været der før mig;-) Som de vanlige der slet ikke ligger skjul på, hvad de tilbyder, når man går forbi (det hele er så proffesionelt/og rådt!) 

Massageshoppen er den sidste af 5stk. på venstre side af den store vej overfor Village Market (Hua hin)   

Del dette indlæg


Link til indlæg
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Jeg er sikker på, at jeg var den første hun gjorde det med i den shop

Du fik ikke hendes LINE, så du kunne invitere hende til at komme og besøge dig på værelset ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 16 minutter siden:

Du fik ikke hendes LINE, så du kunne invitere hende til at komme og besøge dig på værelset ;-)

Jo det gjorde jeg, men jeg rejser i morgen fra Hua Hin...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Det er nok også klogest ;-)

-Nej det er det bestemt ikke -ville heller blive lidt længere...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Opdatering! Hun skrev og fortalte hun er gift, men lod sig friste af vores "leg" hun ville gerne lege mere, men jeg kunne ikke, nå forbi hende igen -inden jeg skulle afsted til bkk/dk. Så om hun er frisk næste år, til en forsættelse er jo ikke til at vide...  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener du Market Village, altså shopping centret eller supermarkedet Villa Market, som ligger på samme side bare lidt længere ind mod centrum af byen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Donethat skrev, for 2 timer siden:

Mener du Market Village, altså shopping centret eller supermarkedet Villa Market, som ligger på samme side bare lidt længere ind mod centrum af byen?

Shopping centret;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...