Hop til indhold

Baan Sabai Thaimassage

Featured Replies

Skrevet

Hej Alle

Jeg har været hos Baab Sabia Thaimassage nogle gange de sidste 2-3 år. sidst gang var i går.

Det er fine og rene lokaler, men der er pisse koldt, meget dårligt indeklima, men det er ok om sommeren.  

Det ligger lige ud til Københavnsvej så man kan tydligt høre trafikken og fodgængere lige uden for det store vinduer. Som dog tildækkes med meget kraftige gardiner under massagen.  

Pigen jeg mødte i går var ung smuk og dejlig. Massagen var meget langt fra noget at køre efter, beholdte underbukserne på, da jeg ikke kendte pigen. men det endte med et hånd afslutning til 300 ekstra. det var langt fra fantastisk.

Kvaliteten svinger meget her, har haft den fedeste oplevelse her for 2 år siden, med meget smuk kvinde som kyssede og forførte mig helt vildt, derfor kom jeg tilbage med jævne mellemrum. MEN DET ER SLUT NU.

Der er heller ikke bad, det er altså lækkert med varme og gode bade muligheder.

Mit råd til stedet er at fokusere på god massage, og springe ekstra ydelser over. lokalerne egner sig ikke til ekstra pga. kulde og manglende bad. massørerne egner sig ikke til ekstra og er ringe til massage....  så her trænger til et nyt forretnings koncept.

God weekend   

Skrevet

Ikke alle kender den omtalte klinik og dens beliggenhed - derfor vil det være ret genialt at vedlægge et link, så vi hurtigt kan se, hvilken klinik du omtaler :idea:
Det øger også sandsynligheden for en tilbagemelding fra andre på din anmeldelse :)

Min søgning efter "Baan sabay thai" resulterede i flg. link:

http://www.baanthaiwellness.com/contackt-denmark.html

Er ovenstående det korrekte hjemmesidelink på den klinik, du anmelder?

Vh./TH

Redigeret af ThorsHammer

Skrevet

Ikke alle kender den omtalte klinik og dens beliggenhed - derfor vil det være ret genialt at vedlægge et link, så vi hurtigt kan se, hvilken klinik du omtaler :idea:

Det øger også sandsynligheden for en tilbagemelding fra andre på din anmeldelse :)

Min søgning efter "Baan sabay thai" resulterede i flg. link:

http://www.baanthaiwellness.com/contackt-denmark.html

Er ovenstående det korrekte hjemmesidelink på den klinik, du anmelder?

Vh./TH

Hej Igen

Du har fuldstændig ret.

De har ikke hjemme side mere, men ligger her: Hundige Strandvej 29

2670 Greve. De har måske en facebook side/profil.

De har 4-5 behandlings rum, så jeg tror stedet har en del kunder.

HIlsen Heto

• 4 weeks later...
Skrevet

Af én eller anden grund har de valgt at nedlægge deres hjemmeside.

Kvaliteten er meget svingende og jeg vil give NewBie ret i at det var et fantastisk sted for 2 år siden.

I dag oplever men ikke engagement og det drejer sig mest om at blive færdig og sælge ekstra ydelser, der også er af svingende kvalitet.

Engang var der en vidunderlig kvinde der hed Malee, men hun er der vist ikke mere. Synd.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.