Hop til indhold
kinkythomas39

Amyra/Chole sweet&hot ved Aulum

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/373232

Pigen bag dette link annoncerer med diverse ydelser indenfor dominans, og det burde hun bestemt ikke.

Jeg har skrevet med hende over 3 forskellige gange på et par måneder, hvor jeg de 2 første gange var lidt hys over at hun ville have 2000.- for 30 minutter, og jeg sprang fra igen.
Nu var jeg alligevel på de kanter her til aften, og tænkte at hun skulle prøves... Til den pris, så måtte hun da helt klart have styr på alle de ydelser som hun tilbød.

Jeg ankommer til stedet, kommer ind, betaler, får tøjet af, og venter så med spænding på at opleve alt hvad vi havde aftalt...
Hun guider mig blidt ned i sengen, og starter så med at sætte sig over mig i en 69er, hvor hun ikke siger noget eller dominerer mig til at slikke hende, som var en del af det vi havde skrevet om, nix, hun rykker lidt i banditten og ruller gummi på, og jeg går frivilligt igang med at slikke hende lidt... Der ligger jeg så i spænding, og kigger på hendes røv, som jeg havde en klar forventning om at hun snart ville tvinge ned over min mund... Det sker ikke... og jeg tager fat i hendes baller for ligesom at indikere at der godt snart må ske noget i den retning... 
Så vender hun sig rundt i et snuptag og glider ned over pikken, og begynder at ride den hårdt, imens hun blidt nulrer mine brystvorter... Slet ikke så hårdt og sadistisk som vi havde skrevet om...

Men hun er fanme god til at ride, så før jeg får tænkt mig om, så fylder jeg kondommet, og så er den leg lissom overstået... efter ca 10-15 minutter max...

Så begynder hun at nusse mig, og hun spørger mig om jeg nu var glad... om jeg var glad???

Jeg spørger hende hvor alt det vi havde skrevet om, blev af?? Hun svarede at hun ikke rigtig vidste hvordan man dominerer, og hun kender heller ikke rigtigt alle de ord i hendes annonce. Selvom hun i løbet af de 3 beskeder tydeligt gav udtryk for at det ikke var noget problem. Så hun sagde bare jaja til ting hun ikke anede hvad betød.

Hun forstod heller ikke hvad "refund" betød. Jeg forklarede hende, at den ydelse som jeg havde fået, den kunne jeg have fået til den halve pris for den samme tid, ved enhver anden pige, og at jeg følte mig en smule røvrendt over at hun ville tillade sig selv at tage den pris, når hun udemærket godt vidste at hun ikke anede hvad hun lavede.

Stedet var pænt og rent, der var en normal og komfortabel seng. Huset bar ikke præg af at være bordel, selvom der tilsyneladende var 2 andre piger på adressen. 9/10

Pigens udseende, billederne er af hende, og hun er ikke grim. Hun er så heller ikke gudesmuk... blød de rigtige steder, uden det blev for meget. 6/10

Pigens ydelser... total falsk markedsførring... jeg vil give 0/10, men hun kunne fanme finde ud af at ride... 2/10

 

Her er et bette udklip fra hendes annonce... bare hvis hun skifter navn og annonce id, men genbruger sin tekst.

• My Name its Amyra
I am a Dominant lady and I really like what I do,I have experience in this field• MY SERVICES FOR YOU •

blowjob , SEX, 69, handjob, ALL POSITION
VIBRATOR GAMES
fisting FOR YOU 
STRAPON
bondage
dirty talk
SPITTING
FACE SLAPS
PENIS ENLARGEMENT GAMES DILATATION
IMPACT BALLS
WHIPLASH
LATEX CLOTHING
HIGH HEELS
BOOTS
SOFT PAIN
HARD PAIN
VERBAL HUMILIATION
NIPPLE PLAY
PUNCHING BELT
FACESITING
PINCHED WITH THE FINGERS OF THE NIPPLES
ROLE PLAYING GAMES
FEET fetish
HUMILITY
SLAPPING ASS
HANDJOB OIL
COSTUMES
FOOT FETISH
LICK FINGERS
LICK MY ASS
HANDS IN YOUR ASS
prostata massage
FEMINIZATION
SMOKING PLAY
ROPES GAMES
CUFFS
BABY DISCIPLINING
TICKLE TORTURE
ASS TOURTURE
ORGASM CONTROL
INTEROGATION
FORCED FEMINIZATION
FORCED ORGASM
SECRETARY WOMENS
SCHOOL GIRL
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...