Hop til indhold

Happy endings (Odense)

Featured Replies

Skrevet

Hej, så vidt jeg husker så er der en anmeldelse af hende et andet sted EG.. Ikke just munter læsning og jeg kan kun tilslutte mig anmeldelsen..

Skrevet

Har netop besøgt denne pige i Odense SV. God tid og sød pige. Mange tatoveringer og nogle piercinger, men det gjorde mig ikke noget.

Fik lov til at komme på hendes store bryster.  Hun er dog ikke den "skarpeste ske i skuffen"!

Men et sted jeg gerne kommer en anden gang.

Skrevet
  • Author

Har netop besøgt denne pige i Odense SV. God tid og sød pige. Mange tatoveringer og nogle piercinger, men det gjorde mig ikke noget.

Fik lov til at komme på hendes store bryster.  Hun er dog ikke den "skarpeste ske i skuffen"!

Men et sted jeg gerne kommer en anden gang.

Godt arbejde Bad Motherfucker. Jeg må tage turen til Odense og give hende min autograf.

Skrevet

Jeg tror det er hende her:

Billederne i hendes nuv. annonce ligner dem hun brugte dengang. Og både hendes egen beskrivelse samt alder svarer til det, jeg oplevede...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.