Gangbang-milf 575 Skrevet 5. December, 2023 Skal i starte weekenden på fræk maner, så skal i da deltage i dette frække gangbang. Med en ekstrem liderlig milf, der bare ikke kan få nok pik. Dette GB foregår i Vejle fredag d. 8 december fra 11:00-13:00. Tøsen er sidst i 30 erne og liderlig Hun er 172 cm 63 smukke kilo Dejlige bryster Hun tilbyder sex uden kondom, men det selvfølgeligt tilladt at bruge kondom hvis man ønsker det. Blow er uden kondom og hun sluger gerne Gerne 2 pikke i fissen samtidigt. Facefuck/deepthrouth. Tænder også på at både modtage og give rimming. Elsker at blive slikket og sutte en god pik. Der er denne gang et andet setup, så man har mulighed for at deltage enten 1 time eller 2 timer. 1 time - 1000 kr. 2 timer - 1500 Ingen anal eller fisting Der er mulighed for bad Der er øl/vand Så kom frisk og tilmeld jer dette gangbang, så i får en lækker og fræk oplevelse og tøsen får en masse sperm. Maks 65 år Tilmelding på følgende mail [email protected] Og husk nu at undersøg om i kan den dag inden i tilmelder jer. Vi ses #gangbang #milf #creampie #Vejle #facefuck 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 575 Skrevet 7. December, 2023 Stadig plads til flere frække mænd i morgen. Trænger til en masse lækker fræk forkælelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 332 Skrevet 7. December, 2023 Hvis man har lyst et gb, så kan hun altså varmt anbefales! Bare hvis der sidder nogle med lyst, men som tvivler fordi I måske ikke kender Gangbang-Milf 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr_Jern_Agent 3 Skrevet 8. December, 2023 Arhhhh hvorfor ser jeg først det nu hvor det er for sent. Håber det var et godt arrangement 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangbang-milf 575 Skrevet 11. December, 2023 Hr_Jern_Agent skrev, den 8.12.2023 at 14:33: Arhhhh hvorfor ser jeg først det nu hvor det er for sent. Håber det var et godt arrangement Måtte desværre aflyse, da jeg blev syg. Og vil jo ikke risikere at smitte jer frække mænd. Men holder et i uge 51 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg