Hop til indhold

Tantra massage i det øst/midt jyske

Featured Replies

Skrevet

Hey you guys

Jeg elsker en god tantra, gerne med en yngre smuk kvinde. Min sædvanlige er god og dygtig, men er lidt oppe i årene og det kunne være dejligt med en massør i 30’erne.

Er der nogle der har nogle forslag? Det skal gerne være med lingam men behøver ikke være med udløsning.  

Skrevet

Ikke for at afspore, men hvem er din sædvanlige?

Skrevet
HG Wells skrev, for 38 minutter siden:

Hey you guys

Jeg elsker en god tantra, gerne med en yngre smuk kvinde. Min sædvanlige er god og dygtig, men er lidt oppe i årene og det kunne være dejligt med en massør i 30’erne.

Er der nogle der har nogle forslag? Det skal gerne være med lingam men behøver ikke være med udløsning.  

Du godt sende et par links

Skrevet
  • Author

Min sædvanlige kontakt har trukket sine annoncer tilbage og lukket sin hjemmeside. Hun siger: “jeg har kunder nok”. Desværre guys :(

Skrevet

De to bedste for mig til dato er Joanna og Jane. Har prøvet nogle stykker efterhånden. Jane annoncere for tiden. Det betyder at der er plads ud over de faste. Du skal bestilde i god tid. Hun kan være svær at få en aftale med. Så slå til når hun annoncere.

https://annoncelight.dk/showad/322792

Jeg hører også gerne hvis der er nogen der har prøvet de to og som har oplevet nogen der er på samme niveau

Redigeret af Singelguy

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.