Hop til indhold
HG Wells

Tantra massage i det øst/midt jyske

Recommended Posts

Hey you guys

Jeg elsker en god tantra, gerne med en yngre smuk kvinde. Min sædvanlige er god og dygtig, men er lidt oppe i årene og det kunne være dejligt med en massør i 30’erne.

Er der nogle der har nogle forslag? Det skal gerne være med lingam men behøver ikke være med udløsning.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
HG Wells skrev, for 38 minutter siden:

Hey you guys

Jeg elsker en god tantra, gerne med en yngre smuk kvinde. Min sædvanlige er god og dygtig, men er lidt oppe i årene og det kunne være dejligt med en massør i 30’erne.

Er der nogle der har nogle forslag? Det skal gerne være med lingam men behøver ikke være med udløsning.  

Du godt sende et par links

Del dette indlæg

Link til indlæg

De to bedste for mig til dato er Joanna og Jane. Har prøvet nogle stykker efterhånden. Jane annoncere for tiden. Det betyder at der er plads ud over de faste. Du skal bestilde i god tid. Hun kan være svær at få en aftale med. Så slå til når hun annoncere.

https://annoncelight.dk/showad/322792

Jeg hører også gerne hvis der er nogen der har prøvet de to og som har oplevet nogen der er på samme niveau

Redigeret af Singelguy

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...