HG Wells 402 Skrevet 5. December, 2023 Hey you guys Jeg elsker en god tantra, gerne med en yngre smuk kvinde. Min sædvanlige er god og dygtig, men er lidt oppe i årene og det kunne være dejligt med en massør i 30’erne. Er der nogle der har nogle forslag? Det skal gerne være med lingam men behøver ikke være med udløsning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 5. December, 2023 Ikke for at afspore, men hvem er din sædvanlige? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sand 20 Skrevet 5. December, 2023 HG Wells skrev, for 38 minutter siden: Hey you guys Jeg elsker en god tantra, gerne med en yngre smuk kvinde. Min sædvanlige er god og dygtig, men er lidt oppe i årene og det kunne være dejligt med en massør i 30’erne. Er der nogle der har nogle forslag? Det skal gerne være med lingam men behøver ikke være med udløsning. Du godt sende et par links Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 402 Skrevet 5. December, 2023 Min sædvanlige kontakt har trukket sine annoncer tilbage og lukket sin hjemmeside. Hun siger: “jeg har kunder nok”. Desværre guys Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelguy 100 Skrevet 5. December, 2023 (edited) De to bedste for mig til dato er Joanna og Jane. Har prøvet nogle stykker efterhånden. Jane annoncere for tiden. Det betyder at der er plads ud over de faste. Du skal bestilde i god tid. Hun kan være svær at få en aftale med. Så slå til når hun annoncere. https://annoncelight.dk/showad/322792 Jeg hører også gerne hvis der er nogen der har prøvet de to og som har oplevet nogen der er på samme niveau Redigeret 5. December, 2023 af Singelguy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg