Hop til indhold
Claesen

Lina bla Støvring og Hadsten

Recommended Posts

Hej er der nogen herinde, der har erfaring med Lina https://annoncelight.dk/showad/386868 som pt er i Støvring men ellers kommer lidt rundt i landet? 

Hendes billeder ser jo sprøde ud, så jeg har overvejet et besøg, men hvis nogen har dårlige erfaringer med hende, vil jeg hellere købe en ekstra julegave istedet :D

Redigeret af Claesen
Manglende link

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden:

Hun er faktisk i Aalborg i dag:P.. På værelset lige inde ved siden af mig.. Jeg kan sige at billederne er retvisende i hvertfald.. Hendes ydelser kan jeg - af gode grunde - ikke udtale mig om:ph34r:.. 

Det havde jeg nemlig set hun er :D altså i Aalborg, vidste ikke i var naboer :ph34r:

Arg @JenniferRomantica frem med sandheden selvfølgelig har du nogle detaljer fra jeres naboskab 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 3 minutter siden:

Det havde jeg nemlig set hun er :D altså i Aalborg, vidste ikke i var naboer :ph34r:

Arg @JenniferRomantica frem med sandheden selvfølgelig har du nogle detaljer fra jeres naboskab 

Jeg har da hørt tilfredse støn derindefra vil jeg gå så langt som at sige:lol:..

Har kun slæbt hende med mig nu 3 gange så hun er jo næsten stadig jomfruelig:P.. Derfor nok de manglende erfaringer fra folket herinde:ph34r:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har da hørt tilfredse støn derindefra vil jeg gå så langt som at sige:lol:..

Har kun slæbt hende med mig nu 3 gange så hun er jo næsten stadig jomfruelig:P.. Derfor nok de manglende erfaringer fra folket herinde:ph34r:.. 

Så for pokker, var det så hendes eller gæstens? Det jo ikke sikkert jeg kan hamle op med den slags :ph34r:

Ja det må nok være det der galt, så nu holder jeg dig personligt ansvarlig for mit besøg :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, for 3 minutter siden:

Så for pokker, var det så hendes eller gæstens? Det jo ikke sikkert jeg kan hamle op med den slags :ph34r:

Ja det må nok være det der galt, så nu holder jeg dig personligt ansvarlig for mit besøg :D

Hvis det var hende så skal hun gå til lægen og få tjekket hendes stemmebånd:P.. 

Jeg tror nok på min oplæring til at jeg tager ansvaret:lol:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Hvis det var hende så skal hun gå til lægen og få tjekket hendes stemmebånd:P.. 

Jeg tror nok på min oplæring til at jeg tager ansvaret:lol:.. 

Haha så jeg næsten rolig :biggrin:

Altså som ægte jyde, så forstå jeg det på den måde, at hvis ikke jeg er tilfreds så kommer du og gør det om :ph34r::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Claesen skrev, den 5.12.2023 at 18:34:

Haha så jeg næsten rolig :biggrin:

Altså som ægte jyde, så forstå jeg det på den måde, at hvis ikke jeg er tilfreds så kommer du og gør det om :ph34r::lol:

Hun er meget naturlig og super god sex har besøgt hende 3gange med stor tilfredshed 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...