Claesen 579 Skrevet 5. December, 2023 (edited) Hej er der nogen herinde, der har erfaring med Lina https://annoncelight.dk/showad/386868 som pt er i Støvring men ellers kommer lidt rundt i landet? Hendes billeder ser jo sprøde ud, så jeg har overvejet et besøg, men hvis nogen har dårlige erfaringer med hende, vil jeg hellere købe en ekstra julegave istedet Redigeret 5. December, 2023 af Claesen Manglende link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 5. December, 2023 Hun er faktisk i Aalborg i dag.. På værelset lige inde ved siden af mig.. Jeg kan sige at billederne er retvisende i hvertfald.. Hendes ydelser kan jeg - af gode grunde - ikke udtale mig om.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 579 Skrevet 5. December, 2023 JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden: Hun er faktisk i Aalborg i dag.. På værelset lige inde ved siden af mig.. Jeg kan sige at billederne er retvisende i hvertfald.. Hendes ydelser kan jeg - af gode grunde - ikke udtale mig om.. Det havde jeg nemlig set hun er altså i Aalborg, vidste ikke i var naboer Arg @JenniferRomantica frem med sandheden selvfølgelig har du nogle detaljer fra jeres naboskab Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 5. December, 2023 Claesen skrev, for 3 minutter siden: Det havde jeg nemlig set hun er altså i Aalborg, vidste ikke i var naboer Arg @JenniferRomantica frem med sandheden selvfølgelig har du nogle detaljer fra jeres naboskab Jeg har da hørt tilfredse støn derindefra vil jeg gå så langt som at sige.. Har kun slæbt hende med mig nu 3 gange så hun er jo næsten stadig jomfruelig.. Derfor nok de manglende erfaringer fra folket herinde.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 579 Skrevet 5. December, 2023 JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden: Jeg har da hørt tilfredse støn derindefra vil jeg gå så langt som at sige.. Har kun slæbt hende med mig nu 3 gange så hun er jo næsten stadig jomfruelig.. Derfor nok de manglende erfaringer fra folket herinde.. Så for pokker, var det så hendes eller gæstens? Det jo ikke sikkert jeg kan hamle op med den slags Ja det må nok være det der galt, så nu holder jeg dig personligt ansvarlig for mit besøg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18189 Skrevet 5. December, 2023 Claesen skrev, for 3 minutter siden: Så for pokker, var det så hendes eller gæstens? Det jo ikke sikkert jeg kan hamle op med den slags Ja det må nok være det der galt, så nu holder jeg dig personligt ansvarlig for mit besøg Hvis det var hende så skal hun gå til lægen og få tjekket hendes stemmebånd.. Jeg tror nok på min oplæring til at jeg tager ansvaret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claesen 579 Skrevet 5. December, 2023 JenniferRomantica skrev, Lige nu: Hvis det var hende så skal hun gå til lægen og få tjekket hendes stemmebånd.. Jeg tror nok på min oplæring til at jeg tager ansvaret.. Haha så jeg næsten rolig Altså som ægte jyde, så forstå jeg det på den måde, at hvis ikke jeg er tilfreds så kommer du og gør det om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Viking73 0 Skrevet 23. Marts, 2024 Claesen skrev, den 5.12.2023 at 18:34: Haha så jeg næsten rolig Altså som ægte jyde, så forstå jeg det på den måde, at hvis ikke jeg er tilfreds så kommer du og gør det om Hun er meget naturlig og super god sex har besøgt hende 3gange med stor tilfredshed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg