Michaelangelo 5 Skrevet 5. December, 2023 Hej! Är en vänlig och snäll man i yngre medelåldern. Jag bor hyggligt nära både Köpenhamn och Helsingör. Har följt denna sida en stund nu och vågar nu ställa lite frågor. Jag har aldrig köpt sex förut. Det har liksom inte behövts. Men nu funderar jag på att prova, men känner mig väldigt osäker då det verkar finnas så mycket scam och annat skit. Jag är inte ute efter något extremt, utan gillar det normala och är normalt byggd på alla sätt. Vad kan ni ge en rookie för råd? Tak på förhand! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tvetvebakbak 77 Skrevet 5. December, 2023 Søg og læs: https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=dEbut&type=forums_topic&nodes=52&search_and_or=or&sortby=relevancy 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svenskermanden 78 Skrevet 5. December, 2023 (edited) Michaelangelo skrev, for 3 timer siden: Hej! Är en vänlig och snäll man i yngre medelåldern. Jag bor hyggligt nära både Köpenhamn och Helsingör. Har följt denna sida en stund nu och vågar nu ställa lite frågor. Jag har aldrig köpt sex förut. Det har liksom inte behövts. Men nu funderar jag på att prova, men känner mig väldigt osäker då det verkar finnas så mycket scam och annat skit. Jag är inte ute efter något extremt, utan gillar det normala och är normalt byggd på alla sätt. Vad kan ni ge en rookie för råd? Tak på förhand! Kort och gott, besök någon av klinikerna (jag har själv erfarenhet av Seductiongirls och Pussy Galores) och välj en pige som verkar passa dig. Berätta gärna för henne att det är din första gång som sexköpare så ska hon nog ta väl hand om dig. Jag började själv för drygt två år sedan just på Seductiongirls och en helt ny och fantastisk värld öppnade sig. Så tveka inte, bara för det Redigeret 5. December, 2023 af Svenskermanden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 420 Skrevet 17. December, 2023 Michaelangelo skrev, den 5.12.2023 at 11:45: Hej! Är en vänlig och snäll man i yngre medelåldern. Jag bor hyggligt nära både Köpenhamn och Helsingör. Har följt denna sida en stund nu och vågar nu ställa lite frågor. Jag har aldrig köpt sex förut. Det har liksom inte behövts. Men nu funderar jag på att prova, men känner mig väldigt osäker då det verkar finnas så mycket scam och annat skit. Jag är inte ute efter något extremt, utan gillar det normala och är normalt byggd på alla sätt. Vad kan ni ge en rookie för råd? Tak på förhand! Hej! Du har fått flera goda råd i tidigare inlägg i denna tråd. Följ dem och var inte snål vid det första besöket utan besök, till exempel, någon av de väletablerade klinikerna som Svenskermanden har föreslagit! Det är också helt normalt att vara lite nervös första gången. Jag köpte sex första gången för 34 år sedan (faktiskt i Köpenhamn) och då var jag nervös och smög mig fram till kliniken så att ingen skulle se mig Redan efter ett par besök hos glädjeflickor slutade jag smyga ... Sedan min debut har jag haft många sköna upplevelser världen runt med "glädjeflickor" och några av mina absolut skönaste samlag, betalda och obetalda, har varit i samband med köpsex. Det jag själv ångrar är att jag tidigare i livet varit feg och att jag därmed inte debuterade som sexköpare långt tidigare. Fördelen med att debutera i Danmark är att det inte är olagligt att köpa sex så du behöver inte vara nervös för eventuella rättsliga konsekvenser. Jag köper numera sex även i Sverige rätt regelbundet och gör man det med omdöme så är risken rätt liten att åka fast. Men jag tänker att det kan vara bra för dig att först skaffa erfarenhet. Avslutningsvis så är mitt råd att du inte ska tveka, utan våga ta språnget! 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bror Myra 420 Skrevet 17. December, 2023 Du skriver att du är "en vänlig och snäll man" – glöm inte bort att vara vänlig och snäll i dina möten med glädjeflickor och behandla dem väl och som de vackra kvinnor de är! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michaelangelo 5 Skrevet 18. December, 2023 Helt enig med dig där! Tycker alla relationer funkar bäst om man är snäll, uppmärksam och vänlig. inklusive sexuella. Det ligger inte för mig att vara en skitstövel helt enkelt. Finns alltför många skitstövlar därute, så bra om man (jag) kan visa att det oxå finns gentlemen. SÅ tänker jag 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Michaelangelo 5 Skrevet 20. December, 2023 Stort tack för era tips och råd! Önskar er alla en God jul & Ett gott nytt år till er alla här på EG. Hoppas att 2024 blir ett bra år för er och att alla era goda behov & önskningar blir sanna! MichaelAngelo 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg