Danske Natasja 291 Skrevet 5. December, 2023 Hej Torsdag d. 7 december afholder jeg to events på Frederiksberg. Event 1 fra kl. 1015-1145. Kom, sperm, gå med deep throat træning i mit tempo. Kom og få et lækkert blowjob med deep throat max 15 min - 500kr Event 2. fra kl 1215 til 1345 Gangbang med forsøg på to pikke i fissen. 1 time - 1000kr Hvordan jeg leger: Blowjob Deep throat i mit tempo Sex i forskellige stillinger Forsøg på to pikke i fissen Samleje med komdon Oral uden kondom Tilmelding senest onsdag d. 6 kl 21 Hvis dig der læser med er medlem, så er der gode rabatter til dig Våde kys Natasja 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Analelsker 123 Skrevet 7. December, 2023 Hvordan gik så med den træning ? Lærte du det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Danske Natasja 291 Skrevet 7. December, 2023 Analelsker skrev, 1 time siden: Hvordan gik så med den træning ? Lærte du det ? Jeg blev ihvertfald bedre 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3088 Skrevet 8. December, 2023 Danske Natasja skrev, for 21 timer siden: Jeg blev ihvertfald bedre Puha hvis du også ender med at kunne give et frækt vådt deep throat blowjob kombineret med dine sensuelle spermkys så ved jeg slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv bagefter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg