Hop til indhold

Nogen erfaring

Featured Replies

Skrevet

Er totalt faldet for denne Smukke Sexede Pige, lavababen og vil gerne høre om der er nogen som har mødt Pigen? Håber inderligt på at der er nogen som har lidt erfaringer!! Prisen er i den dyre ende af skalaen !! Ihvertfald for mit vedkommende og skal også have købt lidt af Pigen

https://sugardaters.com/da/profile/nEZQgJV_zA

Skrevet

Hvad er "den dyre ende"?

Og hvad er det du skal købe af hende?

Er hun en af dem som vil sælge foto og video før du får lov at møde hende? Hvis det er, vil jeg være noget varsom, da det så ofte er det eneste du får (men det modsatte kan selvfølgelig også ske - bare ikke så tit).

Skrevet

s-k-r-i-v nu ordentlige overskrifter (for egen skyld)

Lavababen, 26

BOR I

Odense, Syddanmark, Danmark

Skrevet
  • Author

Ja dét er rigtig med en god overskrift, men håber at der er nogen som har mødt Pigen, er meget interesseret i høre om der er nogen som har erfaringer !! Den dyre ende er for mig 5000- og skal også købe lidt billeder og film !! Selv dét fortæller vel ikke om det er Pigen, men en utrolig Smuk Pige i mine øjne

Skrevet

Hvis hun vil sælge film og billeder først, så er der en chance for at hun egentlig ikke vil mødes

Det er i hvert fald min erfaring fra siden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.