Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har netop besøgt Tiny Lisa på Vesterbro. Det er pigen på billederne, selvom jeg nok vil vove at påstå at hun har taget lidt på siden billederne. Billederne med den blå sofa er fra værelset, hvor jeg besøgte hende. Det er en vaskeægte bollefabrik, der stod blandt andet en nettopose på gulvet fyldt med vådservietter og gamle kondomer. Der var gamle junkfood bakker overalt, tomme colaflasker og det var generelt en svinesti, som lige havde fået en lynrengøring. Jeg tror endda jeg mødte en hulbror, da jeg stod og ventede på at blive lukket ind.

Der var absolut ingen indlevelse fra pigen, jeg prøvede at smalltalke, men hun viste et minimum at interesse, selvom hendes engelske var okay. Et meget sløjt BJ, hvor hun kun lige slikker lidt på toppen, hvorefter hun sætter sig ovenpå mig og går i gang med at ride mig med et absolut minimum at indlevelse.

Vi ryger derefter over i hhv. missionær og doggy, hvor jeg fornemmer at det gør ondt på hende. Jeg spørger flere gange om hun er okay, hun siger 'its fine' hver gang, selvom det er tydeligt at hun ikke nyder det overhovedet. Til sidst bliver hun irriteret på mig, fordi jeg bliver ved med at spørge, men jeg har det ikke godt med at det gør ondt på hende... Jeg tænker fuck det og beslutter mig for at hamre igennem for at få det overstået, hvilket så resulterer i at kondomet sprænger... suk. Vi får nyt kondom på og hun tilføjer en ordentlig gang glidecreme, hvilket tydeligvis hjælper hende. Jeg hamrer igennem igen og kommer kort efter. Da jeg var kommet hoppede hun i tøjet med det samme og satte sig og gloede på sin telefon. Hun viste absolut ingen interesse i mig, jeg tager et hint og kan godt mærke at hun er færdig for i dag. Jeg står ude på gaden efter 25 min, selvom jeg havde købt og betalt for 45.

Hun er her vist kun 1 uge i alt, og det handler for hende bare om at få så mange kunder igennem butikken som hovedet muligt på den tid.

https://nympho.dk/n15237/5216/tiny-lisa

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du alligevel bare har tænkt dig at kneppe hende uanset hvad - så kan det godt være din bekymrede forespørgsler til hende har virket lidt uægte. Måske forklaringen på at hun blev irriteret. Hun vil nok bare foretrække knep og ud. Eller ægte omsorg hvor du rent faktisk giver hendes underliv et hvil. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jogge skrev, 1 time siden:

Hvis du alligevel bare har tænkt dig at kneppe hende uanset hvad - så kan det godt være din bekymrede forespørgsler til hende har virket lidt uægte. Måske forklaringen på at hun blev irriteret. Hun vil nok bare foretrække knep og ud. Eller ægte omsorg hvor du rent faktisk giver hendes underliv et hvil. 

Jeg var klar på at stoppe akten, hvis det betød en delvis refundering, men i og med at hun havde 0 interesse i at tale med mig, så blev det aldrig aktuelt. Jeg skulle måske have forsøgt en anden indgangsvinkel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterbob skrev, 1 time siden:

Jeg var klar på at stoppe akten, hvis det betød en delvis refundering, men i og med at hun havde 0 interesse i at tale med mig, så blev det aldrig aktuelt. Jeg skulle måske have forsøgt en anden indgangsvinkel. 

Nu skal vi naturligvis altid tage udgangspunkt i den man har sex med's velbefindende, men synes nu godt man kan forvente en bedre kommunikation fra hendes side med den timeløn. 

Tak for anmeldelsen, den gør da helt sikkert, at det bliver no go herfra, da jeg helt sikkert var fristet efter at have set billederne af den lille frække sag. 

Redigeret af Blækspruttemanden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 25 minutter siden:

Til TS :

Konklusionen på dit indlæg må være

Hvis ikke hun giver mig det jeg forventer så er jeg da også ligeglad med hende og om hvor ondt hun måske har det ved det jeg gør. Så kan hun lære det ka hun . 

Nu stopper jeg flere gange undervejs og forsøger gentagende gange at gå i dialog med hende, men hun gider tydeligvis slet ikke at tale med mig. Hun behandler på intet tidspunkt mig særlig godt, så, hvorfor er jeg the bad guy? Hvis jeg var en skidt fyr, så havde jeg da insisteret på at få mine 45 minutter, men nu var jeg ude af døren efter 25. Jeg kunne også have insisteret på at få 300kr retur ift hendes prisliste, men jeg valgte ikke at skabe en scene, da hun som sagt virkede kørt helt i bund. 

Det er sgu da mest af alt mega unfair overfor mig at hun ikke vælger at afvise bookingen. Hun styrede selv sin telefon og skrev med flere kunder undervejs.

Redigeret af peterbob

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så hvad er den rigtige løsning moralens vogtere? At gå efter 2 minutter og være 1000kr fattigere? Jeg så først den fyldte pose, da jeg selv var færdig eksempelvis. 

Det i tilsyneladende ikke helt forstår er at min anmeldelse er baseret på helhedsoplevelsen med efterfølgende reflektion.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det handler jo også om, hvem man gerne vil være som person, og hvad man leder efter ved er besøg. Derfor synes jeg fx heller ikke det er fedt, hvis man gennemknepper en kvinde, hvor det gør ondt på hende og det uanset, om man har betalt for det eller ej. Jeg er før gået fra et besøg og sagt, hun kunne beholde pengene. Simpelthen fordi det hele var for sølle. Kvinden, lejligheden, det hele. Jeg dømmer dig ikke. Er faktisk mere trist på dine og hendes vegne. Tror den salgs oplevelser sætter sig i en, om man vil det eller ej - og her tænker jeg lige så meget på dig som hende. Jeg ved, jeg søger bekræftelse ved at besøge en GP. Det har jeg oplevet, at jeg ikke får, hvis jeg har haft et besøg som du beskriver. Jeg får 0 bekræftelse af bare at hamre igennem og gennemskue hendes skræv. Det har jeg som nævnt prøvet for mange gange, og bagefter har jeg følt mig helt tom og uforløst - og ikke mindst ked af det. Det var jo slet ikke det, sådan det skulle være, tænkte jeg. Så jeg har nu opbygget et lille privat kartotek med kvinder, hvor jeg får, hvad jeg leder efter. Gør mit ypperste for at være en gentleman overfor dem og bilder mig, at jeg også får lidt af dem igen, selvom jeg har betalt for det. I mellemtiden har jeg slet ikke lyst til at besøge andre, fordi jeg har haft tilstrækkeligt med dårlige oplevelser, som hver gang har sat sig på sjælen til, at jeg vil risikere det igen. Håber det mening og et venligt input til din oplevelse, som jeg er ked af på jeres begges vegne. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
peterbob skrev, den 5.12.2023 at 10:58:

Det i tilsyneladende ikke helt forstår er at min anmeldelse er baseret på helhedsoplevelsen med efterfølgende reflektion.

Jeg forstår det godt.

Jeg har godt nok ikke besøgt pigen, men jeg har besøgt andre tiny piger i fortiden ude på de såkaldte bollefabrikker. Der står i hendes annonce at hun er en 19-årig østeuropæer som er 160 cm og 50 kg og tilsyneladende tilgængelig alle dage. Min erfaring er at sådan et setup sjældent er godt for hverken gæsten eller pigen.

Forsøger nu at hjælpe dig med at forstå den sandsynelige baggrund: Pigen er måske nok kommet hertil frivilligt med hensigt at prostituere sig. Men hun er formentlig ankommet til Danmark med en gæld som skal betales af til dem der har hjulpet med det praktiske. Når hun så finder ud af at hun ikke har fysikken til at kneppe mænd i 14 dage i streg så er det ikke sikkert at hun har mulighed for at stoppe uden at få tæv. At kondomet sprænges understreger hendes manglende erfaring. Hun har åbenbart ikke været opmærksom på at bruge glidecreme nok, og så får man på et tidspunkt ondt i fissen. Hvis hun ikke engang har styr på glidecremen så har hun nok heller ikke styr på de andre ting der skal til for at beskytte sig selv.

Er det så din skyld eller hendes egen eller begges eller ingen? Tjah, Keeper antyder at det ikke må diskuteres, men du er sikkert velkommen til at lave en tråd i Generelt hvis du ønsker. Men jeg håber da at indlægget her består da det ikke er hverken konfliktoptrappende eller udskammende.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gentleman and a Scholar skrev, for 38 minutter siden:

Tjah, Keeper antyder at det ikke må diskuteres, men du er sikkert velkommen til at lave en tråd i Generelt hvis du ønsker.

Måske du og @jydetampen skulle have lavet en tråd der så, i stedet for at fortsætte med at spamme denne tråd med jeres holdninger…

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, for 8 timer siden:

Måske du og @jydetampen skulle have lavet en tråd der så, i stedet for at fortsætte med at spamme denne tråd med jeres holdninger…

Kære dhnmdst

Tak for input. Jeg har nu oprettet en ny tråd i generel snak. Håber du vil bidrage også der. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun tog imod dig velvidende at i sandsynligvis ikke skulle spille bridge. Du spurgte og hun sagde hun var fin hvorefter du kneppede igennem og fik det overstået. Du har gjort hvad du kunne. Det afholdte hende heller ikke fra at lave flere aftaler på telefonen da du var færdig. Ignorer moralisterne. Du har ikke gjort noget galt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...