Curioso69 21 Skrevet 4. December, 2023 (edited) Julia er igen tilbage i Danmark. Jeg var hos hende to gange sidste år. Efter første besøg kørte jeg langt, virkeligt langt - for at nå at se hende endnu engang, før hun rejste. Nu må jeg absolut afsted igen. Snart. Hun er helt speciel. Tunge naturlige bryster. Så smukke. Hun elsker at få suttet brystvorter. Hun er smuk og bliver tilmed ægte liderlig. Hendes kusse blev hurtigt våd, da jeg slikkede hende. Endelig kunne jeg bolle hende. Stram var hun, og hun nød det virkeligt. Efter flere stillinger sluttede vi i doggy style. Min favorit. En vigtig ting for mig er, at jeg fik den fulde tid, hver gang, og mulighed for et hurtigt bad. Hun er så ligetil og naturlig - og samtidig pivfræk. https://annoncelight.dk/showad/354323 Redigeret 4. December, 2023 af Curioso69 glemte linket 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelguy 101 Skrevet 4. December, 2023 Havde svoret at jeg ikke skulle gå i den kategori omkring mistænkeliggørelse af ny bruger. Bruger oprettet i dag og anmeldelse er næsten i samme minut på hendes profil… Kunne være super hvis andre har nogle erfaringer 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Teach 87 Skrevet 4. December, 2023 Singelguy skrev, for 4 minutter siden: Kunne være super hvis andre har nogle erfaringer Nu linker hun jo selv til andre anmeldelser fra i år - kan de ikke bruges? Dbh Teach Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Singelguy 101 Skrevet 4. December, 2023 Mr. Teach skrev, for 7 minutter siden: Nu linker hun jo selv til andre anmeldelser fra i år - kan de ikke bruges? Dbh Teach Synes heller ikke de imponerende og jeg bliver mistænkelig hvis en pige har brug for en falsk anmeldelse. Er alle de andre så også lige rigtige. Lige meget jeg ser i en anden retning. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg