Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde lyst til lidt selvforkælelse og var i humør til lidt fræk massage. Jeg havde et par dage haft kig på Nikky i Esbjerg. Især synes jeg hendes bryster så ægte ud.
Jeg skrev og spurgte til 45 min. B2B med sex, superferansk og kys. 

Stedet er knap så diskret, da det ligger ud til en lettere trafikeret vej, men en nydelig etageejendom og en pæn lejlighed.

jeg blev modtaget af Nikky, der var i noget sort neglige og da jeg fik et modtagelseskram kunne jeg mærke at hun var uden trusser :x hun er en - i mine øjne - flot pige. Dog med bøjle på tænderne.

jeg smed tøjet og hjalp hende ud af den smule hun havde på og hun gik på knæ og begyndte på et godt BJ. Vi lagde os på sengen og kyssede og krammede og hun fortsatte BJ’et, mens jeg undersøgte hendes krop. Hun har nogle gode bløde øko-bryster - wow. Og nogle gode balder og tog gerne i mod et godt klap - tilpas bløde og fyldige, så klasket lød på den rigtige måde :D
jeg fik hende vendt om til en 69 og vi var begge godt opstemte, så B2B glemte vi og fandt et kondom frem. 
- og så gik det over stok og sten. Har sjældent fået så god og voldsom sex, som det her - det var gfe! Og hun kyssede, suttede, tog imod mit lem uden at klynke og vride sig, som jeg ofte oplever med andre thaipiger (jeg er ikke meget stor, men lidt over gennemsnittet).

Hun virkede virkelig tændt (og ja, hun kunne være en god skuespiller, men det føltes ikke sådan) og var så lækker, at elske med;  så jeg kom sørme 2 gange. Det er sjældent det sker for mig i den alder jeg er nået til (sidst i 50’erne) og så for 1200 kr. ;-)

kæmpe anbefaling herfra

/degnen

Del dette indlæg


Link til indlæg
degnen skrev, den 4.12.2023 at 17:58:

Jeg havde lyst til lidt selvforkælelse og var i humør til lidt fræk massage. Jeg havde et par dage haft kig på Nikky i Esbjerg. Især synes jeg hendes bryster så ægte ud.

/degnen

har du et links til hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har været forbi Nikky i denne uge. 
Hun levede fuldt ud op til mine forventninger og mere til endda. Jeg skal helt sikkert besøge hende igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...