Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg fik i dag besøgt stedet som man kommer til via denne annonce: Horny girl - men annoncens indhold er for kvinden Rose som er anmeldt andetsteds her. Men det er ikke pigen fra annoncen man møder men en anden ved navn Pat. Og stedet var ikke nemt at finde, det er på den anden side af vejen i forhold til det kendte sted i Hillerøds industrikvarter og bordelmutter måtte ud for at vejlede med navigationen. Men stedet er diskret nok.

Nå, men indenfor blev jeg så præsenteret for Pat som er lidt rundere end Rose og med væsentligt større bryster der viste sig af være naturlige og kælevenlige. Jeg havde på SMS bestilt GFE med kys, sex, anal og prostatamassage til mig, og alt dette kunne Pat levere. Numsen var godt nok stram så det blev ikke til så meget, men ind kom kalorius allligevel. Så efter sex i forskellige stillinger kom jeg om på ryggen og fik en finger op bagi og et handjob til udløsning som var intenst og temmeligt godt. Så jeg fik det jeg kom efter til 1500kr for en halv time og jeg kunne betale med Mobilepay. Om der er flere på stedet ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nok et besøg på stedet, denne gang med en pige ved navn Dada - som var en anden end sidste gang og jo altså beviset på at der er flere piger på stedet. Adgangsforholdene er stadigvæk mærkelige så en telefonsamtale til vejledning ved ankomst kan anbefales.

Men til Dada: Sød thaikvinde med ret store naturlige bryster med ret store vorter som jeg godt kan lide. Kysser rimeligt godt og begge huller i rumpen kunne bruges med udbytte. Så efter lidt opvarmning satte hun sig med baghullet oven på mig og bevægede sig op og ned mens jeg kunne nyde de dejlige brysters vuggen. Et par stillinger til inden hun fik et kondom på en finger til mig bagi. 1500kr for en halv time inkl. anal. Hun kan bestemt anbefales! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad sker der dog for de annoncetenster...

"Hvis du ikke kan finde hamburger i Macdonald, tænk på min fisse i stedet også 24 timer til rådighed".

Hvabehar? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 18 minutter siden:

Hvad sker der dog for de annoncetenster...

"Hvis du ikke kan finde hamburger i Macdonald, tænk på min fisse i stedet også 24 timer til rådighed".

Hvabehar? :lol:

Det er sgu da lige til... Køb en burger på mac D - tænk på fisse.. 1400 sparet:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 48 minutter siden:

Hvad sker der dog for de annoncetenster...

"Hvis du ikke kan finde hamburger i Macdonald, tænk på min fisse i stedet også 24 timer til rådighed".

Hvabehar? :lol:

Jeg grinte også, da jeg så det, og så skyndte jeg mig at kigge efter et godt coinoffer i menuen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...