superone 30 Skrevet 4. December, 2023 Hej Gutter For nogle år siden var der et sted der hed Blue elephant i centrum af Hillerød, er der nogen der ved hvor de flyttede hen, og hvordan man kommer i kontakt? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1786 Skrevet 4. December, 2023 superone skrev, for 46 minutter siden: Hej Gutter For nogle år siden var der et sted der hed Blue elephant i centrum af Hillerød, er der nogen der ved hvor de flyttede hen, og hvordan man kommer i kontakt? Mig bekendt er den lukket. Hvilket du også kan læse om i den første post i denne tråd; 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morfar1 175 Skrevet 6. December, 2023 Der nu et nyt sted i Hillerøds vestlige industrikvarter på den anden side af gaden hvor dem fra Blue Elephant flyttede til. Men det sted er lukket - det nye sted kan findes gennem denne annonce Horny girl. Jeg besøgte dem forleden, men op pigen på billedet er den man møder kan jeg ikke afgøre 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
superone 30 Skrevet 7. December, 2023 morfar1 skrev, for 18 timer siden: Der nu et nyt sted i Hillerøds vestlige industrikvarter på den anden side af gaden hvor dem fra Blue Elephant flyttede til. Men det sted er lukket - det nye sted kan findes gennem denne annonce Horny girl. Jeg besøgte dem forleden, men op pigen på billedet er den man møder kan jeg ikke afgøre Er der kun en pige på stedet? Hvordan var kvaliteten? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
morfar1 175 Skrevet 7. December, 2023 Jeg tror at der kun er 1 pige på stedet. Jeg skrev en anmeldelse her: Horny girl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg