Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Hej Gutter

For nogle år siden var der et sted der hed Blue elephant i centrum af Hillerød, er der nogen der ved hvor de flyttede hen, og hvordan man kommer i kontakt?

Skrevet
superone skrev, for 46 minutter siden:

Hej Gutter

For nogle år siden var der et sted der hed Blue elephant i centrum af Hillerød, er der nogen der ved hvor de flyttede hen, og hvordan man kommer i kontakt?

Mig bekendt er den lukket. Hvilket du også kan læse om i den første post i denne tråd;

Skrevet

Der nu et nyt sted i Hillerøds vestlige industrikvarter på den anden side af gaden hvor dem fra Blue Elephant flyttede til. Men det sted er lukket - det nye sted kan findes gennem denne annonce Horny girl. Jeg besøgte dem forleden, men op pigen på billedet er den man møder kan jeg ikke afgøre

Skrevet
  • Author
morfar1 skrev, for 18 timer siden:

Der nu et nyt sted i Hillerøds vestlige industrikvarter på den anden side af gaden hvor dem fra Blue Elephant flyttede til. Men det sted er lukket - det nye sted kan findes gennem denne annonce Horny girl. Jeg besøgte dem forleden, men op pigen på billedet er den man møder kan jeg ikke afgøre

Er der kun en pige på stedet?

Hvordan var kvaliteten?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.