aalborgsoe 63 Skrevet 4. December, 2023 (edited) Hun er nu tilbage i Aalborg . Hun er her indtil ca. 20. december. Er denne gang i Nr. Sundby med gode parkeringsforhold. Har allerede besøgt hende 2 gange siden hun kom i sidste uge. Her er alt inclusive untagen anal som hun ikke praktiserer . Masser af kys og nærvær. Det bliver bedre og bedre for hver gang. Fra du kommer til du går bliver du mødt med både smil, kys og kram. En meget fræk attitude med små berøringer. Hjælp med afklædning og fælles bad inden vi endte på værelset. Fik blow uden og du kan afslutte med megafransk hvis du ønsker det . Du må slikke og fingerkneppe hende. også sorte kys og finger i numse er tilladt med forsigtighed. Hun giver også selv sorte kys. Startede med at ligge og kysse og berøre. Så en slikketur til hende som hun nyder. På med kondom og vi fortsatte i et par forskellige stillinger. sidst doggy hvor jeg måtte overgive mig. Ind imellem lå vi bare og nød hinanden. Efterfølgende meget snaksalig på et nogenlunde engelsk. Blev tilbudt cola eller vand på flaske. Gentagelsesfare JA helt sikkert Pas godt på hende du bliver ikke skuffet, hun er alle pengene værd https://annoncelight.dk/showad/355766 Redigeret 4. December, 2023 af aalborgsoe 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CarlosM 1 Skrevet 4. December, 2023 Tak for anmeldelsen - lyder som et besøg vær……hvordan passer hendes billeder, ser hun dejlig fræk og ung ud? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 654 Skrevet 4. December, 2023 Hendes billeder passer fint med virkeligheden. Selvfølgelig er der brugt lidt filter for at fremme marcipanhud men det er ikke noget voldsomt. Hun er rigtigt smuk og, som man kan læse i flere anmeldelser, en rigtig skøn kvinde at besøge. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CarlosM 1 Skrevet 6. December, 2023 Er hun rejst - kan se et annoncen er lukket??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DaJe8000 102 Skrevet 17. December, 2023 aalborgsoe skrev, den 4.12.2023 at 12:30: Hun er nu tilbage i Aalborg . Hun er her indtil ca. 20. december. Er denne gang i Nr. Sundby med gode parkeringsforhold. Har allerede besøgt hende 2 gange siden hun kom i sidste uge. Her er alt inclusive untagen anal som hun ikke praktiserer . Masser af kys og nærvær. Det bliver bedre og bedre for hver gang. Fra du kommer til du går bliver du mødt med både smil, kys og kram. En meget fræk attitude med små berøringer. Hjælp med afklædning og fælles bad inden vi endte på værelset. Fik blow uden og du kan afslutte med megafransk hvis du ønsker det . Du må slikke og fingerkneppe hende. også sorte kys og finger i numse er tilladt med forsigtighed. Hun giver også selv sorte kys. Startede med at ligge og kysse og berøre. Så en slikketur til hende som hun nyder. På med kondom og vi fortsatte i et par forskellige stillinger. sidst doggy hvor jeg måtte overgive mig. Ind imellem lå vi bare og nød hinanden. Efterfølgende meget snaksalig på et nogenlunde engelsk. Blev tilbudt cola eller vand på flaske. Gentagelsesfare JA helt sikkert Pas godt på hende du bliver ikke skuffet, hun er alle pengene værd https://annoncelight.dk/showad/355766 Koster sorte kys til dig ekstra, eller er "alt" med i prisen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Greyman 115 Skrevet 19. December, 2023 aalborgsoe skrev, den 4.12.2023 at 12:30: Hun er nu tilbage i Aalborg . Hun er her indtil ca. 20. december. https://annoncelight.dk/showad/355766 Jeg har i flere dage forsøgt at komme i kontakt uden held Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensfun 5 Skrevet 28. December, 2023 Hvordan er ansiktet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg