Hop til indhold

SMUK OG FRÆK KVINDE BESØG MIG I AALBORG

Featured Replies

Skrevet
aalborgsoe skrev, for 23 minutter siden:

Hej

Er der erfaringer med denne GP?

https://annoncelight.dk/showad/389123

Hun svarer fint på dansk men har mine tvivl.

Har du spurgt om hun er dansk?

Vil gætte på, at svaret er halvt dansk og halvt et eller andet. Og hun kan så ikke et ord dansk udover: "kontant"...

Skrevet

Hun siger hun er spansk.  Men tvivler på om det er rigtigt 

Skrevet
aalborgsoe skrev, den 4.12.2023 at 12:10:

Hun svarer fint på dansk

Hun? 

Har du stået ved siden af og set ‘hende svare’ 

SlikkeFrands skrev, den 4.12.2023 at 12:35:

Har du spurgt om hun er dansk

kapan skrev, den 4.12.2023 at 14:57:

Hun siger hun er spansk

https://annoncelight.dk/profile/kathot

kathot

Spørge via tekst = nemt at snyde (mand, tlfdame, translate)

Generelt ‘lyver mange’, sikkert af forskellige grunde. Hhhmm lad mig tænde min fornuft og tænke: 

Er man fra NON EU lande (Sydamerika fx), er man måske nervøs for at blive opdaget og snuppet/anmeldt? 

Er man russer eller rumæner (landet hvor en del sigøjnere kommer fra, dvs dårligt ry), er det velkendt at lade som om, at man er noget andet (italiensk, fransk) og tit kan pigerne fra de lande (Albanien, Balkan, Bulgarien, Rumænien) tale/skrive:forstå (lidt) af fx Italiensk. 

KONTROL:
Bed høfligt om enten voice message eller at ringe (også det kan de jo reelt snyde med), hvorfor FaceTime eller tage afsted med parathed til at vende om, nok er eneste måde at være sikker. Hvis man altså kan kende forskel fx på accent og ikke ligefrem ser pigens id….

Hun ligner ikke en dansker. Da der vel er 9-1 rate af Sydamerikanere ift Spaniolere/Sydeuropæere, vil et rimeligt gæt være enten en lyvende sydamerikaner (behøver ikke at være skidt) eller en syd/mellemamerikaner, der måske har været i DK lang tid nok til at lære lidt dansk (eller har ‘mand’ til at svare for sig. 

McFarlane

From Greece= fra Rumænien 

From Italy = fra Rumænien 

From France = fra Rumænien 

From Turkey= fra Rumænien 

From Portugal = Fra Rumænien 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.