Hop til indhold

Slagelse ?

Featured Replies

Skrevet

Hej kære gentlemænd og kvinder ;)

Jeg skal en tur til Slagelse imorgen, tidlig formiddag :) Jeg har kig på Perle, er der nogen der har besøgt hende ? Derudover så hører jeg gerne om jeres erfaringer fra Slagelse ? :D 

På forhånd tak !

Skrevet

Hun er den skønneste kvinde, jeg kommer fast hos hende , når man er sammen med hende er det virkelig som at være sammen med en kærste. Hun er helt sikkert nr 1 på min liste 

Skrevet
C73s skrev, den 4.12.2023 at 17:30:

Hun er den skønneste kvinde, jeg kommer fast hos hende , når man er sammen med hende er det virkelig som at være sammen med en kærste. Hun er helt sikkert nr 1 på min liste 

D. 19/10-23 er hendes profil fra..? jeg bemærker bare du skriver at du kommer fast ved hende…!? Ikke jeg betvivler din påstand men - så har du kendt hende andetsteds fra tidligere - tænker jeg..? 

/Frøns1

Skrevet
Frøns1 skrev, for 5 timer siden:

D. 19/10-23 er hendes profil fra..? jeg bemærker bare du skriver at du kommer fast ved hende…!? Ikke jeg betvivler din påstand men - så har du kendt hende andetsteds fra tidligere - tænker jeg..? 

/Frøns1

Hun har haft en anden profil før og et andet navn

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.