Hop til indhold

Recommended Posts

Hej kære gentlemænd og kvinder ;)

Jeg skal en tur til Slagelse imorgen, tidlig formiddag :) Jeg har kig på Perle, er der nogen der har besøgt hende ? Derudover så hører jeg gerne om jeres erfaringer fra Slagelse ? :D 

På forhånd tak !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er den skønneste kvinde, jeg kommer fast hos hende , når man er sammen med hende er det virkelig som at være sammen med en kærste. Hun er helt sikkert nr 1 på min liste 

Del dette indlæg

Link til indlæg
C73s skrev, den 4.12.2023 at 17:30:

Hun er den skønneste kvinde, jeg kommer fast hos hende , når man er sammen med hende er det virkelig som at være sammen med en kærste. Hun er helt sikkert nr 1 på min liste 

D. 19/10-23 er hendes profil fra..? jeg bemærker bare du skriver at du kommer fast ved hende…!? Ikke jeg betvivler din påstand men - så har du kendt hende andetsteds fra tidligere - tænker jeg..? 

/Frøns1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frøns1 skrev, for 5 timer siden:

D. 19/10-23 er hendes profil fra..? jeg bemærker bare du skriver at du kommer fast ved hende…!? Ikke jeg betvivler din påstand men - så har du kendt hende andetsteds fra tidligere - tænker jeg..? 

/Frøns1

Hun har haft en anden profil før og et andet navn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...