Koege30 57 Skrevet 4. December, 2023 Hej kære gentlemænd og kvinder Jeg skal en tur til Slagelse imorgen, tidlig formiddag Jeg har kig på Perle, er der nogen der har besøgt hende ? Derudover så hører jeg gerne om jeres erfaringer fra Slagelse ? På forhånd tak ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
C73s 2 Skrevet 4. December, 2023 Hun er den skønneste kvinde, jeg kommer fast hos hende , når man er sammen med hende er det virkelig som at være sammen med en kærste. Hun er helt sikkert nr 1 på min liste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frøns1 24 Skrevet 6. December, 2023 C73s skrev, den 4.12.2023 at 17:30: Hun er den skønneste kvinde, jeg kommer fast hos hende , når man er sammen med hende er det virkelig som at være sammen med en kærste. Hun er helt sikkert nr 1 på min liste D. 19/10-23 er hendes profil fra..? jeg bemærker bare du skriver at du kommer fast ved hende…!? Ikke jeg betvivler din påstand men - så har du kendt hende andetsteds fra tidligere - tænker jeg..? /Frøns1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frisk fyr 149 Skrevet 6. December, 2023 Frøns1 skrev, for 5 timer siden: D. 19/10-23 er hendes profil fra..? jeg bemærker bare du skriver at du kommer fast ved hende…!? Ikke jeg betvivler din påstand men - så har du kendt hende andetsteds fra tidligere - tænker jeg..? /Frøns1 Hun har haft en anden profil før og et andet navn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg