Hop til indhold
LaberMILF

Info sms - måske hvorfor du ikke får svar

Recommended Posts

Hej, ville bare dele at jeg modtager sms’er fra ivrige kunder der falder i en kasse som hedder Info på min tlf og jeg kan ikke svare på dem. Kan heller ikke se hvor de kommer fra. Aner ikke hvorfor det sker da jeg sagtens kan modtage sms’er generelt. Måske er det indstillinger hos afsenderen.. Så hvis du aldrig får svar fra GP, kunne det skyldes det problem, haha 

IMG_0082.png

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, det samme er sket for mig. Jeg kan godt svare, men modtageren får ikke min besked og jeg kan ikke se, at han ikke har fået den. Virkelig træls, hvis nogen så tror, at man ikke gider svare….

Så skulle nogen mangle et svar, må løsningen indtil videre være at prøve andre kanaler; ring op, send en mail, skriv herinde :) 

Redigeret af Liv
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme problem her.

Har i den sidste tid undret mig over flere manglende svar, også fra et par af de GPs, hvor jeg er stamkunde. Man spørger jo sig selv, om man har gjort noget forkert eller skrevet noget dumt, lige indtil en af de faste sender en mail, chat eller ringer op og spørger, hvorfor hun ikke hører fra mig.

Problem delvist løst. Men nu tror alle de andre, der måske har svaret mig, at jeg bare er endnu en useriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Signor Cuoco skrev, for 1 time siden:

Problem delvist løst. Men nu tror alle de andre, der måske har svaret mig, at jeg bare er endnu en useriøs.

Hvad var den delvise løsning?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg havde mit tidligere nummer, kom mit svar simpelthen ikke igennem nogen gange, og hos en kunde stod jeg som hans fagforening i kontaktinformationen - det er lidt mærkeligt med det der teknologi en gang i mellem :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg
SweetKisses skrev, for 13 minutter siden:

Da jeg havde mit tidligere nummer, kom mit svar simpelthen ikke igennem nogen gange, og hos en kunde stod jeg som hans fagforening i kontaktinformationen - det er lidt mærkeligt med det der teknologi en gang i mellem :ph34r:

Ja din gamle telefon og den tech fejl glemmer jeg aldrig nogensinde ;) :lol: Det var på alle punkter en af de mest surrealistiske GP kommunikationer jeg har prøvet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

iOS eller Android?

iOS (Apple) laver en genvej, hvis den ved/tror den anden telefon også er en iOS. Så sendes messages direkte via Apple og kommer ikke i hænderne på teleudbydernes SMS/MMS systemer.

Der er måske nogen hint her: https://support.apple.com/en-gb/HT204065 Et eller andet sted er der en mulighed for at afregistre, hvis man skulle formaste sig væk fra Apple.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Julie AngelGirl skrev, for 13 minutter siden:

Jeg modtager stadigvæk “Info” beskeder. 
 

Gør i andre os det? Eller er jeg bare helt uheldig?:wacko:

Jeg har kun prøvet det en enkelt gang, vi kunne ikke finde ud af, hvad der var galt… 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja de Iphones, havde en for år tilbage, tror det var en iphone 4. Da jeg opdagede at den ikke kunne sende en sms til en gruppe blev den straks udskiftet. Og har ikke siden kigget til den side.

Min Caterpillar er lige det jeg har brug for, man kan ringe fra den, man kan ringe til den, man kan tabe den på stenbroen fra 1,80 m, man kan dykke til 5 m dybde i 35 min, og så har den nødknap så man uanset hvor i verden kommer i uføre kan få kontakt via satellit.

Jeg tror nok man kan sende og få sms'er. Og sikkert en hel masse andet.

Men Iphones, nej tak, de er også alt for dyre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Moden slikken M skrev, 1 time siden:

iphone 4. Da jeg opdagede at den ikke kunne sende en sms til en gruppe

Æh, jo det kunne og kan den. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tvivler på at der er beskeder jeg ikke modtager. Har ikke noget "info-sted" på min telefon, så vidt jeg ved. 
Men ikke-modtagede beskeder er jo ... ikke modtaget. Så hvordan finder man ud af det? 

Jeg har været inkarneret Apple-bruger (ikke-sex-)arbejdsmæssigt siden iPhone2, iMac'en og den første MacBook. 
Det er sådan cirka det ENESTE sted i min tilværelse hvor jeg opfører mig bare nogenlunde monogamt :D 
Har aldrig een eneste gang været forsinket af at gå ned på udstyr med et Apple produkt. Måske er jeg bare heldigt født. 
En enkelt gang blev et økonomisk set blødende KÆMPE projekt forsinket i 4 dage fordi farvepatronen i printeren var løbet tør og den ikke kunne skrive kun i sort, og den laptop der var tilknyttet ikke kunne slå sig selv fra pga. luftfugtigheden da vi var langt væk fra civilisationen - men det var en HP printer, en eller anden random laptop og Windows WTF.
Apple-produkterne, kuglepenne med blæk og en barfodet indfødt løste det med "menneskelig brevdue" på gammeldags manér på 4 dage. 
Faaaa'n heller om jeg gider skide i skoven i 4 dage mere og blive ædt op af alskens kryb pga. tekniske vanskeligheder. Jeg ku' ha' været på Frederiksberg til Fuck Buffet i stedet, mand. 
Men det var bedre betalt end Fuck Buffet'en og så må man jo "prostituere sig for pengenes skyld" og holde ingeniørerne ud dér i regnskoven i 4 dage og glæde sig over sine Apple produkter imens man knalder sin personlige assistent og venter på at kavaleriet kommer med ny blækpatron og ny skovl til monstertruck-gravkoen - som heller ikke var fra Apple :P 
Åh disse minder! Hvor var jeg dog ung og arbejdsom engang :wub:

 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da jeg var ude for dette troede jeg at jeg blev ghosted, heldigvis blev det løst ved beskeder her på EG. Det er jeg glad for, da det var en oplevelse jeg ikke ville være foruden:wub:. Og NÅR der bliver en næste gang, ved vi nu hvordan vi skal kommunikere;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 10 timer siden:

Jeg tvivler på at der er beskeder jeg ikke modtager. Har ikke noget "info-sted" på min telefon, så vidt jeg ved. 
Men ikke-modtagede beskeder er jo ... ikke modtaget. Så hvordan finder man ud af det? 

Man finder ud af det, hvis nogen i åbent forum skriver, at man ikke svarer på beskeder :blink: Jeg fik de første beskeder, men mine svar kom ikke frem, selvom de stod som sendt hos mig. Efterfølgende var der helt lukke begge veje. Der hvor telefonnummeret normalt er i toppen, står der info.

Redigeret af Liv

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det ikke løses helt lavpraktisk ved at I (piger) i jeres annonce beder kunden om lige at skrive deres mobilnummer ind i selve SMS'en ..
På grund af tekniske problemer med SMS'er.
De fleste besvarer jo alligevel ikke skjult nummer, så pigen får nummeret uanset.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Moden slikken M skrev, for 2 timer siden:

Århuselsker nej det kunne en Iphone 4 IKKE, det kom først i nr 5 eller 6. Og det kunne mine android da på det tidspunkt.

OK så var min 4 nok en special model ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Julie AngelGirl skrev, for 9 minutter siden:

iPhone XR og et abonnement. Skiftede fra Lebara fordi jeg ville se om det hjalp. Men gør det bestemt ikke:D   

Prøv at slå IMessage fra

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Prøv at slå IMessage fra

Har nærmest prøvet alt. Men prøver gerne ALT igen, for det en mærkelig ting det her :rolleyes:

Men tak^_^

Redigeret af Julie AngelGirl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har for et par måneder siden oplevet at modtage svar fra en GP med ‘Info’ sms som afsender. Fik klaret kommunikationen ved at svare tilbage direkte til nummeret naturligvis. Troede først det var et bevidst valg fra GP, uden at forstå hvorfor. 

Forstår virkelig ikke funktionen?

Men endnu mere problematisk når det er kunden der henvender sig, det sker for, når GP faktisk gerne vil svare, kan jeg godt se.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...