MrPilot 148 Skrevet 3. December, 2023 Hun er forholdsvis nem at få en aftale med. Men det virker også lidt som en glædespige, da hun siger hun er booket meget. https://sugardaters.com/us/profile/NBom3OVmZ- Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokteren 270 Skrevet 4. December, 2023 Besøgte hende for 1 års tid siden til et blowjob. Ret rutinepræget og uden den store indlevelse.. Kom i munden på hende og hun slugte det hele, hvilket var hvad jeg søgte, så det fik jeg, men jeg kommer ikke igen.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrPilot 148 Skrevet 4. December, 2023 Dokteren skrev, 1 time siden: Besøgte hende for 1 års tid siden til et blowjob. Ret rutinepræget og uden den store indlevelse.. Kom i munden på hende og hun slugte det hele, hvilket var hvad jeg søgte, så det fik jeg, men jeg kommer ikke igen.. Også mit indtryk, at hun har mange besøg rundt omkring. Passer billederne i det mindste? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dokteren 270 Skrevet 4. December, 2023 Ja, billederne er bestemt af hende og retvisende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Black Jack 21 Skrevet 15. December, 2023 Har været sammen med hende adskillige gange og egentlig en sød pige, men som skrevet rimelig proff. så er vist til lidt af hvert. Billederne er ægte, dog taget før +kg., så ikke helt det samme i dag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg