Hop til indhold
loenmodtageren

Særlig massageservice efterlyses

Recommended Posts

Hej alle

Jeg er blevet særligt godt behandlet af min chef i år, hvorfor jeg påtænker ham en julegave med format: Som så mange andre, der er lænket til skrivebordet de fleste af døgnets timer, døjer han naturligvis med lænderyg-, nakke- og skuldersmerter, hvorfor jeg tænker en massage-deluxe, dvs. 1 times massage af to kvinder med øko-mundgodt unterwegs, ville gøre sig godt. Jeg vil gerne understrege, at det er vigtigt, der ikke sker mere end massage og mundsjov -- men dét skal til gengæld også ske. Jeg har selv prøvet noget lignende i Jylland (jeg arbejder remote for en virksomhed i hovedstaden), men de har altså ingen filialer i hovedstaden så jeg ved ikke helt, hvor jeg skal starte. Har I nogle forslag til klinikker, jeg kan arrangere sådan et gavekort hos? Fortrinsvis i området Amager/Christianshavn, men ellers må han køre efter det!

På forhånd tak. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
loenmodtageren skrev, 1 time siden:

Hej alle

Jeg er blevet særligt godt behandlet af min chef i år, hvorfor jeg påtænker ham en julegave med format: Som så mange andre, der er lænket til skrivebordet de fleste af døgnets timer, døjer han naturligvis med lænderyg-, nakke- og skuldersmerter, hvorfor jeg tænker en massage-deluxe, dvs. 1 times massage af to kvinder med øko-mundgodt unterwegs, ville gøre sig godt. Jeg vil gerne understrege, at det er vigtigt, der ikke sker mere end massage og mundsjov -- men dét skal til gengæld også ske. Jeg har selv prøvet noget lignende i Jylland (jeg arbejder remote for en virksomhed i hovedstaden), men de har altså ingen filialer i hovedstaden så jeg ved ikke helt, hvor jeg skal starte. Har I nogle forslag til klinikker, jeg kan arrangere sådan et gavekort hos? Fortrinsvis i området Amager/Christianshavn, men ellers må han køre efter det!

På forhånd tak. 

Ville alligevel blive pænt overrasket hvis mine medarbejder gav mig sådan et gavekort :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Malle i Kokkedal er en dygtig massør og tilbyder fransk afslutning. 
Men om hun har en kollega hun kan tilføje så der er to kvinder, ved jeg ikke. 
Hun har yderst rimelige priser (blot 1.200 kr. for fem kvarter inkl. øko fransk afslutning dog uden udløsningen indenbords) og jeg ved fra ret mange øh... skal vi kalde dem "fælles mandlige bekendtskaber" ;) at @Malle Magic Massage er et hit - både som massør og med det mundsjov dér som du kalder det :wub: 

https://annoncelight.dk/showad/369252

Mig bekendt er der ingen der både er gode til (og uddannede i) massagen OG som tilbyder fransk afslutning OG er to ad gangen. 
Men jeg kan jo tage fejl - det hænder :P

Måske i Thai miljøet er der nogen der både er gode til det ene og det andet og er to ad gangen? 
Så hvis det er en mulighed @loenmodtageren med en Thai, kan du måske med mere held oprette en efterlysning i dét forum. Thai massage har sit helt eget forum her på Eroguide og dér er måske nogle der læser med dér som ikke læser med her, og som har noget at bidrage med, forestiller jeg mig.

Jeg er vild med idéen. Det må være en ganske særlig arbejdsgiver du har. Tillykke med det <3

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...