Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg forstår simpelt hen ikke hvorfor Michelle ikke har anmeldelser herfra, men kun fra Aalborg. Det skal der laves om på, så hun vælger at komme noget oftere.

Jeg blev meget betaget af hende da jeg besøgte Michelle første gang tæt ved Fisketorvet. Dagens besøg var i indre by, i en meget lækker lejlighed. Flot værelse og fine badeforhold, som blev benyttet til lige at blive “frisket op” og til at få varmen.

Michelle ser fantastisk ud, med en enkelt tatovering og et par piercingers. I øvrigt helt ægte billeder af hende, som hun ser ud idag.

Jeg havde valgt 45 min med ekstra kys. Det blev til 45 min med dejlig sex i afslappet tempo. Michelle taler fint engelsk, så heller ingen jag for at få mig ud af døren. God tid til snak også. Selvfølgelig et spørgsmål om kemi. Et besøg hos Michelle kan varmt anbefales. Hun bliver en uges tid endnu, måske lidt mere! Jeg tror det er op til os, så se at komme afsted.

Håber en af jer kan hjælpe med link! 

Michelle annoncerer på Nympho, EG, AL

Godtmedlir

Del dette indlæg

Link til indlæg
Godtmedlir skrev, for 43 minutter siden:

Jeg forstår simpelt hen ikke hvorfor Michelle ikke har anmeldelser herfra, men kun fra Aalborg. Det skal der laves om på, så hun vælger at komme noget oftere.

Jeg blev meget betaget af hende da jeg besøgte Michelle første gang tæt ved Fisketorvet. Dagens besøg var i indre by, i en meget lækker lejlighed. Flot værelse og fine badeforhold, som blev benyttet til lige at blive “frisket op” og til at få varmen.

Michelle ser fantastisk ud, med en enkelt tatovering og et par piercingers. I øvrigt helt ægte billeder af hende, som hun ser ud idag.

Jeg havde valgt 45 min med ekstra kys. Det blev til 45 min med dejlig sex i afslappet tempo. Michelle taler fint engelsk, så heller ingen jag for at få mig ud af døren. God tid til snak også. Selvfølgelig et spørgsmål om kemi. Et besøg hos Michelle kan varmt anbefales. Hun bliver en uges tid endnu, måske lidt mere! Jeg tror det er op til os, så se at komme afsted.

Håber en af jer kan hjælpe med link! 

Michelle annoncerer på Nympho, EG, AL

Godtmedlir

Tak for din anmeldelse. 

I den grad relevant. Jeg har haft kig på hende et godt stykke tid.;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Godtmedlir skrev, for 5 timer siden:

Jeg forstår simpelt hen ikke hvorfor Michelle ikke har anmeldelser herfra,  

I agree and should also throw this beautiful young lady a review. She has a fantastic body, nice personality, great at English. 
And lastly is great at what she does

I guess I need to go back soon and refresh my memory before I write a review

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...