Hop til indhold

Recommended Posts

Fedtøre skrev, 1 time siden:

Tror sgu ikke hun helt har fattet konceptet. Der er nogen stykker af samme type, fatter ikke hvad fanden de tænker på.

Hun tænker hurtige penge, liderlige mænd = latterlig nem indtjening for nogen må jo betale for det siden sådanne profiler bliver ved med at dukke op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Blækspruttemanden skrev, for 1 minut siden:

Hun tænker hurtige penge, liderlige mænd = latterlig nem indtjening for nogen må jo betale for det siden sådanne profiler bliver ved med at dukke op.

Det er så mange af dem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jb007 skrev, for 23 timer siden:

https://sugardaters.com/us/profile/2xzy5QwEWj hun vil kun ha et online forhold vil ikke slet ikke mødes og der skal sendes penge til hende næsten hverdag :blink: er der nogen der tænder på det? 

Hun har ellers haft en anden profil, hvor hun tilbød sexmøder, og ifølge nogle herinde kunne bl.a. lokkes til sex i det fri m.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, den 4.12.2023 at 17:07:

Hun har ellers haft en anden profil, hvor hun tilbød sexmøder, og ifølge nogle herinde kunne bl.a. lokkes til sex i det fri m.v.

Hvad var det hun hed før? Jeg har skrevet med hende hvor hun gerne ville mødes, det blev dog ikke til noget, men fik ikke indtryk af at det var snyd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Håndværker skrev, for 8 timer siden:

Hun ligner ret meget en jeg har mødt for nylig under et andet profilnavn.

Hun skifter navn tit 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har skrevet med hende og synes ikke hun virker mistænkelig. Hun sender billeder af ting hun ønsker sig, men dem tror jeg hun sender til mange samtidig. Hun siger ikke noget til at man ikke reagerer på det, og vil tilsyneladende gerne lave en aftale med mig, skal bare finde en dag det passer. Andre der har mødt hende for nyligt?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...