Hop til indhold
janhomex

Italiensk Daria, Århus N

Recommended Posts

antoninusss skrev, for 1 time siden:

Videoen og billede 12 tilhører en misha maver

Kunne du evt. komme med et link der underbygger din påstand? For jeg kan simpelthen ikke finde noget der kommer i nærheden af. 

Dbh Teach

Del dette indlæg

Link til indlæg
antoninusss skrev, for 1 minut siden:

De billeder figurerer ingen steder i annoncen. Pige på annoncens video har tusser op af begge arme - de samme tusser som på resten af billederne dog spejlvendte (jeg tænker pga selfies). Hvis det skulle være den pige du linker til har hun da fået foretaget en grundig behandling for fjernelse af tattoos. 

Derudover ligner de da slet ikke hinanden (synes jeg). 

Ellers også en sød pige hende Misha. 

Dbh Teach

Del dette indlæg

Link til indlæg
antoninusss skrev, for 19 minutter siden:

Så har hun fjernet dem. 

Intet i annoncen har ændret sig siden jeg skrev min første besked for 4 timer siden, men nu gik jeg da lige alle billederne efter... Rigtig nok så giver ét af dem et hit på Misha Maver (billede 1 sådan som annoncen er sat op lige nu) så godt ord igen.

Dbh Teach

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun svarer hurtigt via whatsapp

Siger hun er halv rumæner (nok hel og 100%): er jo landet med flest Gp’ere i DK.

Har været her før….

een anmeldelse på to-tre år....? (en god, en dårlig)

hvorfor bruge nogle ægte og nogle falske fotos/klips...

Nu ændret klippet 

Citat

jeg var ude af døren før en halv time var gået.

You can choose also a better service with some of my EXTRAS

My services:
O-Level (Oral sex)
69 (69 sex position)
Striptease/Lapdance
Erotic massage
GFE (Girlfriend experience)
Foot fetish
Sex toys
Party
LT (Long Time; Usually overnight)

Detaljer

•  Alder:24
  •  Højde:178 cm
  •  Vægt:68kg
  •  Nationalitet:Czech
  • Alder:28
  •  Højde:177 cm
  •  Vægt:66kg
  •  Nationalitet:Italian

Fotos på fransk side.

Om disse samme er svært at vide.......

Redigeret af Keeper
Billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mine herrer :)
Tak for info, Daria-Darya-Sasha er fra Rusland eller Ukraine. Taler russisk, engelsk og fransk.Har en stor tatovering af en russisk babushka på armen. En typisk slavisk pige med store, naturlige bryster.

Redigeret af Keeper
Billeder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den fortabte søn

Hej gutter ny bruger her der lige har været forbi hende. Jeg synes at i burde vide at billederne af kvinden med de kæmpe bryster er også hende man møder. Når det så er sagt, er dette ikke en glædespige jeg vil genbesøge. Jeg kommer også med en ordentlig anmeldelse inde på det relevante board lige om lidt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
janhomex skrev, for 21 timer siden:

Daria-Darya-Sasha er fra Rusland eller Ukraine. Taler russisk, engelsk og fransk

Så hun er ikke mere italiensk og halv rumænsk, som hun skrev til mig eller tjekke som i hendes forrige annonce. 

Pudsigt hun skrev til mig, at hun kendte eg og nu er klip, fotos og nationalitet fjernet/ændret imens 2-3 helt nye brugere (den ene et bureau?) er dukket op og har fundet hende…..

Helt fair ikke at ville sige, man er russer i disse tider meeeeeeen en del ‘pynten’ og løgne og derfor er jeg ude. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...