Hop til indhold

Anbefalinger til uerfaren fyr

Featured Replies

Skrevet

For lidt hurtig kontekst: Jeg er 26 år, forholdsvis uerfaren både i GP'er, men også i sexuelt nærvær generelt.
indtil videre har jeg døjet med nervøsitet, både under sex men også generelt når jeg er sammen med en pige (fx erotisk massage).

Jeg er godt klar over at det uden tvivl ville gå væk med nok erfaring, men jeg kunne godt tænke mig at vænne mig lidt til det via betalte ydelser.

Jeg leder hovedsageligt efter noget i stil med Tantra, B2B eller erotisk massage generelt. Vil meget gerne at kommunikation er nemt, dvs at pigen snakker enten dansk eller engelsk og er nem at snakke med.
Jeg har fulgt lidt passivt med herinde på forskellige tråde de sidste par måneder, og tænkte det var et forsøg værd at spørge direkte.

På forhånd tak,

- Alex

Skrevet

Søg Søg Søg!

Herinde (anmeldelser i dit område og ud fra dine behov, du jo selv har skrevet). Eller på annoncesider. Kun du ved jo, om behovet er ‘træning’ med stort behov for FORSTÅELSE (dvs sprog/kommunikation) og måske samme pige (ift 3-5 nye). 

Paa på tantra: som du kan læse, er der ekstremt mange svindel-tantra-tøser.

Lyder til du har behov for at TALE og derved sætte ord på nervøsiteten og derfor måske bare vil få størst gavn af en dansker og en med erfaring. Ergo: søg, søg, søg og læs anmeldelser herinde efter at have søgt i dit område fx:

Dansk/dansker
B2B 

Og kontakt så 3-5 piger du finder interessante og fortæl ‘kort’ i en besked HVEM du er og HVAD du har behov for:

Tantra, B2B eller erotisk massage

Vil meget gerne at kommunikation er nemt, dvs at pigen snakker enten dansk 

Citat

Efter at have læst flere pæne anmeldelser, skrev jeg naturligvis til Bianca.

Vi aftalte 2 timers GFE til dagen efter, og hun bad mig skrive når jeg vågnede så jeg kunne så detaljer så som adresse.
Vi havde aftalt kl 9. Jeg vågner kl 8, og skriver til hende. Hun skriver tilbage at hun havde forventet at høre fra mig tidligere, og om vi kan rykke det til kl 15 i stedet.
Jeg siger OK, lægger mig tilbage i sengen og tager en lur. Kl 13 skriver jeg til hende igen, i håb om at det er bedre timet end forrige forsøg.
Hun svarer ikke tilbage.
Jeg skriver til hende igen kl 14.30, ligeledes uden at få noget svar tilbage. Forsøger at ringe til hende kl 14.45 og bliver efter lidt venten mødt af telefonsvaren.

Jeg har siden da ikke hørt fra hende, og formoder at hun har ombestemt sig, hvilket er helt fair, bare lidt ærgeligt at hun ghoster mig.

Det skal siges at hun var super høflig, og nem af lægge planer med dagen forinden.

Måske giver jeg det et forsøg mere en anden dag.

https://www.eroguide.dk/forum/search/?&q=B2B&type=forums_topic&nodes=44&search_and_or=or&start_after=six_months&sortby=relevancy

Lige en kort kommentar, så snakker hun ikke meget til ingen engelsk,

Skrevet
  • Author
Mr. Teach skrev, for 10 timer siden:

Hej @AlexTheAverage,

Velkommen til. Hvor i Jylland er du villig til at transportere dig til for at få dine ønsker opfyldt? 

Dbh Teach

@Mr. TeachJeg er bosat i Århus, og ville ikke have noget imod at køre ~60 minutter for det, så længe en session er en tilsvarende længde eller længere. Personligt nyder jeg ikke at køre bil nok til at bruge omkring 2 timers transport frem og tilbage for 30 minutters sjov :)

tvetvebakbak skrev, for 10 timer siden:

Søg Søg Søg!

Herinde (anmeldelser i dit område og ud fra dine behov, du jo selv har skrevet). Eller på annoncesider. Kun du ved jo, om behovet er ‘træning’ med stort behov for FORSTÅELSE (dvs sprog/kommunikation) og måske samme pige (ift 3-5 nye). 

Paa på tantra: som du kan læse, er der ekstremt mange svindel-tantra-tøser.

Lyder til du har behov for at TALE og derved sætte ord på nervøsiteten og derfor måske bare vil få størst gavn af en dansker og en med erfaring. Ergo: søg, søg, søg og læs anmeldelser herinde efter at have søgt i dit område fx:

Dansk/dansker
B2B 

Og kontakt så 3-5 piger du finder interessante og fortæl ‘kort’ i en besked HVEM du er og HVAD du har behov for:

Tantra, B2B eller erotisk massage

Vil meget gerne at kommunikation er nemt, dvs at pigen snakker enten dansk 

@tvetvebakbak Tak for de gode tips, de er hermed skrevet bag øret.
Har godt set at der er mange tantra svindlere på markedet, så tænker nok bare at jeg holder mig helt fra det bare for en sikkerheds skyld.

- Alex

Skrevet

Jeg tror, du kan få en god behandling af Jeanette, hun er i Vejle mandag og tirsdag i næste uge :)

Skrevet

Rikke solskin i  Bording kunne også være et bud  - hun er dansk og erfaren, og meget nem at tale med.....

Skrevet
  • Author

Tak for de gode bud, de er hermed noteret ned.
Det bliver dog nok først aktuelt efter jul /  i det nye år da arbejdet er kommet i vejen. Men så har jeg også mere tid til research så det er nok fint :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.