Hop til indhold
Investoren

Råd til en Bangkok rookie på spontan tur

Recommended Posts

Jeg smutter på en spontan ca. 1-uges ferie til Bangkok i næste uge. Det er mit første besøg i Thailand, og er først efter flybillet er købt gået i gang med at researche Bangkok på YouTube videos, anbefalinger, vejledninger og whatever om Bangkok. Jeg har dæmpet forventningerne på forhånd, og planlægger umiddelbart bare på at tage det hele som sjov oplevelse og prøve lidt forskelligt (Blowjob bar, GoGo-bar, soapy massage, natklubber, shopping, osv.) og få en masse sanseindtryk. Jeg har via Thaifriendly (gratisudgave) fået lavet "måske" aftaler på Line med et dusin freelancer piger, så jeg har backup planer klar. Jeg ønsker at booke pigerne til 1 dags/24 timers aftaler da jeg aldrig fær prøvet at have en feriekæreste. Jeg undrer mig dog over ST/LT og heldagspriserne som pigerne på Thaifriendly oplyser - som er ca. 2-3x højere end hvad jeg havde forventet ud fra min research, f.eks.:

a) 4000 (24 timer)
b) 5000 (1 time) / 12000 (6 timer) / ønsker et bud fra mig på 24 timer
c) 3000 (2-3 timer) / 6000 (overnight?) / 10000 (24 timer)
d) 7000 (24 timer)
e) 3000 (ST) / 6000 (LT) / 7000 (All day)

  1. Er det kutyme for kunden at prutte om prisen med alle piger?
    - Ville det være realistisk for mig at kunne bede om at få halveret priserne?
     
  2. Betaler man pigen "før" eller "efter"?
     - Har læst at ved forudbetaling, mister pigen incitament til at give en god oplevelse, og hun finder sandsynligvis på en dårlig undskyldning til at smutte tidligt.

     
  3. Afleverer pigerne også ID i receptionerne på 4-5 stjernes hoteller?
     
  4. Vil I anbefale at jeg booker ST/LT og derefter forlænger, i stedet for at booke heldag/24 timer med det samme?
     - Og vil det normalt ikke koste mere end blot pris difference hvis jeg forlænger ST/LT til heldags?
     
  5. Nogen anbefalinger til flot og billigt 4-5 stjernes girlfriendly hotel?
    - Mit første valg - The Berkeley Hotel (Pratunam) - ser ud til at være udsolgt.
     
  6. Skal jeg holde mig væk fra street food (undgå risiko for diarre)?
Redigeret af Investoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, 1 time siden:

Jeg undrer mig dog over ST/LT og heldagspriserne som pigerne på Thaifriendly oplyser - som er ca. 2-3x højere end hvad jeg havde forventet ud fra min research

Min oplevelse i Bangkok fornylig var at priserne her er noget højere end i Pattaya, som jeg vil anbefale dig at tage til istedetfor, da priserne her er lavere, det er meget nemmere at finde rundt i byen og du kan køre med bathtaxi fra Pattaya til Jomtien for kun kr. 2,-.

Hvis du kun har 1 uge til rådighed, tror jeg du vil komme til at spilde din tid med at sætte aftaler op på Thaifriendly, da du meget nemmere kan gå ud i byen og samle forskellige piger op og lave aftaler med dem: "do You go with me?", hvorpå pigen så kan spørge til om det skal være ST eller LT. ST ligger på fra 1000 til 2000 ThB, LT fra 2000 - 5000, men oveni kan så komme barfine på fra 300 - 800 afhængig af hvor du er henne i byen og hvad slags barer du besøger.

I Bangkok oplevede jeg at enkelte piger forlangte betaling på forhånd, når de kom ind på værelset - det har jeg aldrig oplevet i Pattaya! - kun barfine skal betales på forhånd, da det er en betaling, som går til barejeren for at undvære pigen - og pigen har evt. allerede fået betaling eller påført et beløb på sin lønseddel for blot at møde ind på arbejde, hvor arbejdet mest går ud på at tiltrække kunder, der helst skal købe en hvis mængde drinks til sig selv og ladydrinks til pigen + evt. hendes søstre og mamasan. Et par enkelte til pigen kan være nødvendigt, men ikke også til hele baren - men det bestemmer du jo selv om du vil være "populær" et kort øjeblik og have alle pigerne til at skåle med dig (læs tømt portomonæen). Jeg foretrækker istedetfor at invitere den udvalgte ud at spise mm. - eller ihvertfald få hende væk fra hendes egen bar, så du ikke længere behøver betale for dyre ladydrinks til hende + evt. vedhæng. Ladydrinks udløser enkelte steder/piger visse goder: pigen begynder at snave og du må evt. gå lidt på opdagelse.

I pattaya kan du også besøge et eller flere af de mange gentlemens clubs, hvor pigerne kan være mere afslappede og evt. lettere afklædte (oben ohne), så man bedre kan se hvad man får - og hvor man normalt direkte på stedet kan tage pigen med på Zimmer, undgå barfine og kun betale f.eks. 400 ThB for room - og tager man flere piger betaler man kun  en gang for room. Gentlemens Clubs i Pattaya som kan anbefales: Kinnaree Place, Seahorse, Cozy Club, - men der findes mange flere - både større og mindre - og der er endda kommet en (Fire up) på soi 6, hvor de ifølge oplysningerne på You-tube ikke skulle spille så højt musik, som i resten af gaden med ofte 500 yngre piger - men den holdt desværre ikke stik - så medbring selv høreværn, din smartphone med nogle få forudstillede svar på de mest almindelige spørgsmål: hvilket land du kommer fra, navnet på dit hotel, din alder, ST eller LT, hvor mange penge du vil betale osv.

Street Food: nogle former for steet food vil jeg holde mig fra: alt som har stået og simret i flere timer, men har du råd til 4/5 stjernede hoteller forstår jeg ikke rigtig spørgsmålet - ironi kan forekomme ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

1. Jeg prutter aldrig om prisen, er den for høj går jeg videre. 

2. Det er forskelligt, jeg har ikke oplevet freelance piger der forlanger penge først, men ofte vil jeg gerne have den del overstået.

3. Ja, jeg har aldrig oplevet hotel der ikke forlanger det. Lige nu bor jeg i condo og det er noget andet 

4. Book det du vil have, personligt er jeg ikke til heldags, oftest booker jeg ST, men har da også haft nogle LT. Primært dem der er gode at snakke med på Line...

Jeg startede på Adelphi Suite på Sukhumvit Soi 8, det var fint til mig...

6. Spis endeligt streetfood, der smager fantastisk og der sker ingen ting.

Jeg har været her i 6 uger og levet primært sf streetfood/thaifood uden problemer 

Jeg har netop overstået mit livs tyndslidte efter en ven lokkede mig med på mørbrad steak med salat og det hele.

 

Priser: I Bangkok gav jeg typisk 2000 ST og 4000 LT for unge super flotte (19-27 år). Ekstra hvis de leverede..

I Jomtien hvor jeg er nu har jeg holdt mig til ST. Typisk 1200-1600 for samme kategori. En enkelt på 22 forlangte og fik 2000 + Tip men hun var også bare vanvittig lækker, 176 høj og 50kg superveltrænet med en flot stor tattoo på ryggen og ned på ballen  hun leverede også bare 200% . Pas på med de høje piger, der er ofte en pjovert skjult i trussen, nogle syntes det er sjovt, jeg gør bestemt ikke!

Jeg har fundet alle på ThaiFriendly (betalt version, det giver gode muligheder) og så hurtigt som muligt videre på Line..

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 2 minutter siden:

Pas på med de høje piger, der er ofte en pjovert skjult i trussen,

I Bangkok oplevede jeg på flere af Ladyboy Gogo barerne i NanaPlaza at "pigerne" var gået all in - og havde fået lavet en kusse - nogle også næserne af Michael Jacksons kirug, som åbenbart må have slået sig ned i Bangkok på sine ældre dage, for at kunne fortsætte med at lave små opstopper næser ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 3 minutter siden:

I Bangkok oplevede jeg på flere af Ladyboy Gogo barerne i NanaPlaza at "pigerne" var gået all in - og havde fået lavet en kusse - nogle også næserne af Michael Jacksons kirug, som åbenbart må have slået sig ned i Bangkok på sine ældre dage, for at kunne fortsætte med at lave små opstopper næser ;-)

Dem har jeg også set, de ser forfærdelige ud 

Sjovt nok havde jeg en sød pige fra Laos på 27år i 2 dage når hun havde fri, hun var klinikassistent på en klinik i Bangkok hvor de lavede netop den slags operationer.

Jeg spurgte om lægen også havde "bearbejdet" hende, for hun havde den mindste og strammeste fisse jeg i har set i hele min "kariere", men hun mente den var helt original. Jeg måtte holde 2 hviledage i Jomtien efter mødet med hende så udstyret kunne komme sig igen:biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Køb betalingsudgaven af ThaiFriendly -det er fint nok at skabe sig nogle kontakter på forhånd. 

1) Ja hvis de siger deres pris -kan du sige hvad du vil give -og som udgangspunkt kan du starte med det halve af deres pris -det er de vant til kunder der gør...

2) De har jo ikke noget at bruge pengene til før de er færdig med dig;-)

3) Du booker til 2 personer -og du kommer alene første gang. (forvent dog ikke 4-5 stjerner er det samme som i dk./du er vant til) jeg har aldrig haft problemer med at tag nogen med på værellset el. hvis de er kommet alene, hvor jeg er på værelset.

4) Tag det nu helt roligt og start med ST -hvis i så har kemi, og du tænker det kunne være fedt,at tilbringe mere tid med hende -så aftaler i da bare det -når du har prøvet varen;-) Og nej det koster ikke mere, hvis hun har samme mening -og gerne vil tilbringe mere tid med dig også;-) Hvis det gør kan du se det som det måske er spørgsmålet om hun har lyst til det. Bevare roen ikke stress/hast noget igennem som alligevel kun bliver halvgodt.

5) Book evt. kun 1-2 overnatning hjemmefra -se dig lidt om -er det du har ok. eller er det noget det er bedre -gå en og se et værelse snak med dem på hotellet;-) (Bangkok er på størrelse med Sjælland) du skal være der 1 uge.

6) Spis så meget streetfood du kan -se på hvor thaierne spiser -spis det de spiser -så er du "save" Drik dog aldrig vandet af vandhanen -kan dog godt bade/børste tænder i det.

Tænk på næste gang -lad være at rejs, så langt for kun 1 uge -det er alt for kort og nærmest at narre sig selv (blasfemi)...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milner skrev, for 27 minutter siden:

ST / LT.   ??? 

"Rookie" :huh:

ST= Short Time = ca en time, 1 "skud"

LT=Long Time = natten til kl 6-10 afhængig af pigens øvrige planer...

Redigeret af FKK4Ever

Del dette indlæg


Link til indlæg
FKK4Ever skrev, for 12 minutter siden:

ST= Short Time = ca en time, 1 "skud"

LT=Long Time = natten til kl 6-10 afhængig af pigens øvrige planer...

-"but you never know" ggg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gamle hest

Tager duntil Bangkok så vælg et 5 stjernet på Sukhumvit Road. Mellem soi 4 og Soi 22 ca.. Der er masser gode billige 5 stjerner. Så er du tæt på det meste inkl Nana Plaza og soi cowboy Samt de bedste massage steder og kan tage skytrain til resten.  Taxi fra lufthavnen koster ca 100 til dit hotel. 
rigtig god tur 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gamle hest skrev, for 3 timer siden:

Tager duntil Bangkok så vælg et 5 stjernet på Sukhumvit Road. Mellem soi 4 og Soi 22 ca.. Der er masser gode billige 5 stjerner. Så er du tæt på det meste inkl Nana Plaza og soi cowboy Samt de bedste massage steder og kan tage skytrain til resten.  Taxi fra lufthavnen koster ca 100 til dit hotel. 
rigtig god tur 

Sukhumvit Alley 22 er absolut også værd at besøge, her findes der mange massagesaloner og små listige sidegader, hvor man også kan få Soapy massage i små saloner med få piger, så man ikke behøver sidde og kigge en enkelt pige ud blandt 60 andre - ellers er der både ved Soi Co´boy og Nana Plaza mv. flere ulækre fyre med et stykke laminat, der gerne vil køre dig "gratis" til disse store soapy massage parlours - og du behøver kun kigge "ingen købetvang" - sjovt nok vil de ikke oplyse adressen, da de ikke får provision, hvis du selv finder derhen - jeg tænker bare at hvis nu de satte nogle kønne unge piger til at shanghaje kunder til butikken - så ville de nok have noget større succes med foretagenet.

Næsten på hjørnet af Sukhumvit Alley 22 havde jeg bemærket en flot yngre pige ved i en beer-bar og last night in Bangkok, havde jeg besøgt baren ved siden af, men damen som jeg var interesseret i der, sad og flettede fingre med en anden fyr og da jeg forlod baren og kom forbi den anden bar stod pigen bare lige der og sagde et eller andet til mig, hvorpå jeg spurgte: "You go with me" - det ville hun da gerne - nu havde hun arbejdet der i over 1 måned og ingen havde spurgt hende før, hvilket jeg syntes lød helt utroligt, så flot og lækker som hun var. Heldigvis boede jeg lige i den næste gade, så det var nemt at tage hende med hjem på hotellet, men desværre kun til ST, da jeg skulle tidligt op næste dag og med Skytrain til lufthavnen.

Næsten ved siden havde jeg nogle dage tidligere fået bodymassage af en flot storbarmet yngre sag og noget længere ude havde en sød massagepige i lyserød dragt en dag vinket indbydende til mig, da jeg kørte forbi på min lejede motobike, så jeg senere på dagen måtte forbi og hilse rigtigt på hende og nyde hendes flotte krop og skønne massage.

Desværre er priserne i Bangkok noget højere end i Pattaya - så ST priser = LT priser i Pattaya - eller man kommer til at betale ekstra for CIM eller andre ting, som ellers ofte er inkluderet i Pattaya/Jomtien, hvis man kender pigerne lidt og ikke går efter prinsesserne.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, den 3.12.2023 at 02:38:

Jeg foretrækker istedetfor at invitere den udvalgte ud at spise mm. - eller ihvertfald få hende væk fra hendes egen bar, så du ikke længere behøver betale for dyre ladydrinks til hende + evt. vedhæng. Ladydrinks udløser enkelte steder/piger visse goder: pigen begynder at snave og du må evt. gå lidt på opdagelse.

ja, for selv hvis man køber fx 2-5 Ladydrinks formoder jeg ikke at det er nogen garanti for at man uden videre kan barfine hende bagefter.

Jernsvinet skrev, den 3.12.2023 at 02:38:

I Bangkok oplevede jeg at enkelte piger forlangte betaling på forhånd, når de kom ind på værelset

Møffe skrev, den 3.12.2023 at 03:16:

2) De har jo ikke noget at bruge pengene til før de er færdig med dig;-)

FKK4Ever skrev, den 3.12.2023 at 02:39:

2. Det er forskelligt, jeg har ikke oplevet freelance piger der forlanger penge først, men ofte vil jeg gerne have den del overstået.

Har blot hørt historier om piger som er skredet efter få timer med en undskyldning om at hendes kæledyrs vandbøffel derhjemme er blevet syg... Jeg kan jo ikke ligefrem klage til receptionen (som i en FKK klub) og forlange nogle af pengene tilbage.

Jernsvinet skrev, den 3.12.2023 at 02:38:

I pattaya kan du også besøge et eller flere af de mange gentlemens clubs, hvor pigerne kan være mere afslappede og evt. lettere afklædte (oben ohne), så man bedre kan se hvad man får 

Er gentlemens clubs i jeres erfaring bedre end Go-Go bars?

FKK4Ever skrev, den 3.12.2023 at 02:39:

Jeg startede på Adelphi Suite på Sukhumvit Soi 8, det var fint til mig...

Tusind tak, det vil jeg tjekke ud.

FKK4Ever skrev, den 3.12.2023 at 02:39:

Jeg har fundet alle på ThaiFriendly (betalt version, det giver gode muligheder) og så hurtigt som muligt videre på Line..

Møffe skrev, den 3.12.2023 at 03:16:

Køb betalingsudgaven af ThaiFriendly -det er fint nok at skabe sig nogle kontakter på forhånd. 

Jeg tænkte at udnytte den gratis 7 dage trial på ThaiFriendly når jeg lander i Bangkok, men er lidt tilbageholder jf. andre oplevelser:

https://support.google.com/googleplay/thread/183381688/charged-1-year-subscription-instantly-without-trial-period-of-7-days-as-advertised-and-promised?hl=en

Møffe skrev, den 3.12.2023 at 03:16:

1) Ja hvis de siger deres pris -kan du sige hvad du vil give -og som udgangspunkt kan du starte med det halve af deres pris -det er de vant til kunder der gør...

Tak, det var det lidt jeg håbede på. Jeg giver det et forsøg.

Møffe skrev, den 3.12.2023 at 03:16:

4) Tag det nu helt roligt og start med ST -hvis i så har kemi, og du tænker det kunne være fedt,at tilbringe mere tid med hende -så aftaler i da bare det -når du har prøvet varen;-) Og nej det koster ikke mere, hvis hun har samme mening -og gerne vil tilbringe mere tid med dig også;-) Hvis det gør kan du se det som det måske er spørgsmålet om hun har lyst til det. Bevare roen ikke stress/hast noget igennem som alligevel kun bliver halvgodt.

Takker, det bør nok faktisk være min fremgangsmåde

Møffe skrev, den 3.12.2023 at 03:16:

5) Book evt. kun 1-2 overnatning hjemmefra -se dig lidt om -er det du har ok. eller er det noget det er bedre -gå en og se et værelse snak med dem på hotellet;-) (Bangkok er på størrelse med Sjælland) du skal være der 1 uge.

Godt tip, tak - det tror jeg faktisk jeg gør. Har læst at der skulle være 5.000 hoteller i Bangkok, så der bør være plads et eller andet sted henne.

Gamle hest skrev, for 9 timer siden:

Tager duntil Bangkok så vælg et 5 stjernet på Sukhumvit Road. Mellem soi 4 og Soi 22 ca.. Der er masser gode billige 5 stjerner. Så er du tæt på det meste inkl Nana Plaza og soi cowboy Samt de bedste massage steder og kan tage skytrain til resten.  Taxi fra lufthavnen koster ca 100 til dit hotel. 
rigtig god tur 

Perfekt, takker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tusinde tak for jeres hurtige og detaljerede svar/beretninger - det er virkelig værdsat :D

7) Har I evt. nogle veterantips til "Red Flags" hos Thai pigerne? Udover åbenlyse såsom; pas på pjoverter, manglende øjenkontakt, ikke snaksaglige - som jeres erfaring siger jer kan resultere i en mindre god oplevelse.

8) Bliver pigerne generalt pissed hvis man spørger dem upfront "You Ladyboy"? Gider ikke først opdage det på værelset og skulle sparke "hende" ud. Mange ligner sgu' den ægte vare...

9) Nogen meninger/erfaringer mht. afrikanske, russiske og latina piger i Bangkok?

10) Nogen erfaringer med køb af kondomer, glidecreme og solcreme i Thailand? Formoder den lokale 7-Elevens sælger dem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, for 38 minutter siden:

Tusinde tak for jeres hurtige og detaljerede svar/beretninger - det er virkelig værdsat :D

7) Har I evt. nogle veterantips til "Red Flags" hos Thai pigerne? Udover åbenlyse såsom; pas på pjoverter, manglende øjenkontakt, ikke snaksaglige - som jeres erfaring siger jer kan resultere i en mindre god oplevelse.

8) Bliver pigerne generalt pissed hvis man spørger dem upfront "You Ladyboy"? Gider ikke først opdage det på værelset og skulle sparke "hende" ud. Mange ligner sgu' den ægte vare...

9) Nogen meninger/erfaringer mht. afrikanske, russiske og latina piger i Bangkok?

10) Nogen erfaringer med køb af kondomer, glidecreme og solcreme i Thailand? Formoder den lokale 7-Elevens sælger dem? 

7) Brug knolden, lad være at drik/ryge dig i hegnet! -ingen stress! Slap af, nyd det, og udstrål balance -tænk brug knolden!!!

(8 kik på: fødderne, har de meget hårvækst, adamsæble -lyt til stemmen. Er du i tvivl mærk efter -har de en bandageagtig omkring skridtet. Er det en der siger "tag mig i røven" -Er du på værelset med en -være ærlig -sig din mening -og bed dem forlade dig -giv dem evt. 100bath(ikke mere) for misforståelsen!

9) Hold dig væk;-)

10) Ja;-) Ellers har damen sikkert også noget...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Medbring gerne selv kondomer hjemme fra, da de er ret dyre i Thailand, men de fås i 7/11 og på et af de talrige apoteker/farmacia/anteka.

De fleste ladyboys plejer nu at sige at de er ladyboys - eller man kan høre det - og så er de ellers mere påtrængende end pigerne - om ikke andet, så bemærk om de har "lange fingre" - men da er det nok for sent.

Jeg ville booke hele hotelopholdet hjemmefra - gider ikke at måtte skifte hotel eller værelse, fordi en anden har booket, men det er meget vigtigt at bemærke beliggenheden af hotellet i forhold til afstand til div. "red light districts", da det ellers hurtigt løber op i taxi og transporttid - men man vil jo heller ikke bo, hvor der er høj musik eller bil-/motobikestøj døgnet rundt - heldigvis har de i forbindelse med Coronaen indført lukketid til kl. 0200 - og dem som holder åbent længere med nedrullede persienner - spiller ikke høj musik.

I Bangkok er der en del vietnamesiske freelancere omkring NanaPlaza - men ud af 4 var de 2 for stramme til mig - men en af dem, som ikke var for stram kan absolut anbefales - send PB, så får I hendes LINE.

Jeg var sammen med en mørk pige fra Rwanda også fra gaden foran NanaPlaza - hun var lidt buttet, men sød og rigtig god til at kysse, men brugte desværre en afsmittende læbestift, så selv mit skæg blev rødt - og det bemærkede en anden pige, som jeg tidligere samme dag havde været sammen med - og som absolut ikke ville kysse og endda gav blow-job med kondom, selvom hun havde forlangt 3000 ThB for ST - så kunne hun lære det.

Gentlemens Club er et helt andet koncept en GoGo-etablissementer. Gentlemens clubs har som regel kun åbent om eftermiddagen til omkring kl. 22 - hvor Gogoerne begynder at få gang i bondefangeriet - så man kan sådan set gå lige fra det ene til det andet, men på Gentlemensclubber kan man bedre snakke og hygge med pigerne først - hvis de ellers ikke også spiller for høj musik - det har de desværre en tendens til - men så må man bede dem om at skrue ned - og det holder måske 5 min - så skruer de op igen og man kan så vælge at gå eller hurtigt vælge en pige og tage hende med ovenpå eller hvor de nu har deres hyggerum, hvor det er mere roligt og få lettet trykket. Evt. kan man så få så god en  kontakt med pigen (læs få hendes LINE - bemærk udtales "Lie" i Thailand), at man kan invitere hende med hjem eller ud i byen, når klubben lukker kr. 22, uden at betale barfine - sådant et arrangement havde jeg i 3 uger med en rigtig darling fra Jade House https://www.facebook.com/Jade.Club.Pattaya/  første gang jeg besøgte Pattaya/Jomtien - og sparede derved en del penge, vi kunne bruge sammen på anden vis - og af og til havde hun mad med til mig fra clubben, da de nogen dage har fri buffet, hvis man laver en bin over et vist beløb - som regel blot et par ladydrinks.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, den 4.12.2023 at 04:27:


10) Nogen erfaringer med køb af kondomer, glidecreme og solcreme i Thailand? Formoder den lokale 7-Elevens sælger dem? 

Jeg køber ALTID kondomer med hjemmefra, da jeg gar svært ved at vride de små thai- kondomer på. Jeg gider ikke gå rundt og lede dernede efter noget der dur, når jeg kan gå i Matas og få "Grande XL" med hjemmefra..

KY Gel kan fåes på alle apoteker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Investoren skrev, den 4.12.2023 at 04:27:

Tusinde tak for jeres hurtige og detaljerede svar/beretninger - det er virkelig værdsat :D

7) Har I evt. nogle veterantips til "Red Flags" hos Thai pigerne? Udover åbenlyse såsom; pas på pjoverter, manglende øjenkontakt, ikke snaksaglige - som jeres erfaring siger jer kan resultere i en mindre god oplevelse.

8) Bliver pigerne generalt pissed hvis man spørger dem upfront "You Ladyboy"? Gider ikke først opdage det på værelset og skulle sparke "hende" ud. Mange ligner sgu' den ægte vare...

9) Nogen meninger/erfaringer mht. afrikanske, russiske og latina piger i Bangkok?

10) Nogen erfaringer med køb af kondomer, glidecreme og solcreme i Thailand? Formoder den lokale 7-Elevens sælger dem? 

7) egentlig vil jeg sige, at det er ligesom hvis du møder en pige herhjemme. Hvis hun virker uligevægtig, fuld/skæv osv er det måske på tide at gå videre. Hvis du derimod ‘klikker’ med hende er der en bedre mulighed for en god oplevelse. Men man ved aldrig nogen kan ændre sig lynhurtigt, så husk også Cut your losses 

8) det kommer lidt an på anledningen. Hvis du går på en af de store gogo barer er det kun kvinder der arbejder der, og sådan er det mange steder. Det sker vist oftest når man går fuld hjem kl 03 om natten. Du kan bede om at se deres id og der står miss eller mister.

9) jeg har været sammen med nogen afrikanske piger jeg har mødt i sukhumvit området eller pattaya. Man skal nok ikke tro på alt hvad de siger, men for en short time kan det være det værd. Russiske piger i Thailand er som regel på barer hvor de prøver at ‘flå dig’ så jeg har ikke så meget erfaring med det. De er ikke lette at finde…der er eller har været en del kvinder fra SNG landene, men de er ikke rigtig min smag. Med hensyn til latinoer er der ikke mange af dem i Thailand. 

10) du kan købe de blå durex som passer bedre til dansker i 7/11.  Du kan også købe glidecreme osv. endvidere viagra på apoteker og gaden.

Nu planlægger du at være sammen 24 timer med den samme pige, men det er måske lidt urealistisk. Hvem ved om du kan lide hende og omvendt? Sats eventuelt på nogen shorttimes først, hvor du lærer dem at kende. 

Redigeret af Jaycph

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jaycph skrev, den 5.12.2023 at 21:58:

Russiske piger i Thailand er som regel på barer hvor de prøver at ‘flå dig’ så jeg har ikke så meget erfaring med det. De er ikke lette at finde…

Mener nu at der i Walking Street og i sidegaderne dertil er flere GoGo-barer med russiske kvinder - f.eks. "Crazy Russian Girls". Jeg har kun besøgt sådan en bar engang, sammen med min veninde - og alligevel var vi ved at blive flået - og hvem gider se en overvægtig russisk kampvogn svinge sig i stripperstangen.

Jaycph skrev, den 5.12.2023 at 21:58:

Med hensyn til latinoer er der ikke mange af dem i Thailand. 

Du mener fra Latinamerika? - Der er en del afrikanske kvinder - I Bangkok, så nogle nogle af de flotteteste jeg nogenside har set: åleslanke og alligevel med timeglas figur og 1½ km lange ben - men det virkede som om de fulgtes med nogle andre mænd og så enormt dyre ud - og jeg var jo ligesom kommet til Thailand for at være sammen med thailandske kvinder - OK, jeg endte så op med en fra Rwanda og 4 piger fra Vietnam, hvoraf de 2 var for stramme til mig - så vil man finde kvinder med stramme fisser - så skal man nok tage til Vietnam ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 2 timer siden:

så vil man finde kvinder med stramme fisser - så skal man nok tage til Vietnam ;-)

Jeg havde et par fornøjelige dage i Bangkok med en utrolig smuk 27 årig pige fra Laos - tæt på grænsen til Vietnam.

Hun havde den strammeste lille fisse jeg har oplevet! Efter 2 dage med 3 daglige ture var pjoverten så smadret at jeg måtte holde nogle dages pause. 

Så der er måske noget om at de kan noget med stramme fisser i de østlige egne:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...