Hop til indhold
mikkel15

Lækker BSDM oplevelse hos DIOR

Recommended Posts

Fik i aften lyst til lidt af det frække.

Mine tanker gik i retning af Soft dominans og anale lege til mig, og valget faldt på Dior som gæster min hjemby i disse dage : https://annoncelight.dk/showad/340094

Jeg skrev til Dior omkring mine ønsker, og vi blev enige om 45 minutter incl :

Tungekys, Soft dominans, anale lege med finger/buttplug og strapon. Ønsket afslutning til mig en kombi af blow og handjob :D

Jeg dukker op på adressen 5 minutter før aftalt tid og bliver budt velkommen af en, i mine øjne, meget smuk og lækker kvinde.

Hun er 1/2 dansk og 1/2 ungarsk, latina look, høj (vel omkring 176-177 cm + stiletter, lækre former og et helt igennem vidunderligt smil.

Hun krammer og kysser mig, mens jeg lader hænderne glide op og ned af hendes lange ben iført nylonstrømper.

Hun skubber mig hen imod soveværelset og så videre ned på sengen.......So, you want me to fuck you today baby....hvisker hun, mens hun åbner min mund med hendes pegefinger, for derefter at stikke hendes tunge langt ind i min mund....

Yes, but please be gentle with me, its been so long, får jeg fremstammet.

Get up and take off your clothes, all your clothes, siger hun bestemt.

Jeg får smidt al tøjet og smider mig forventningsfuldt på sengen.

Dior tager et halsbånd og sætter det fast på mig. I enden er der en kæde, således at hun kan styre mine bevægelser med hovedet.

Lick my pussy and my ass siger hun, mens hun lægger sig ind over mig, således at hun samtidig kan tage min pik, boller og røv under kærlig behandling.

Jeg slikker både fisse og røv efter bedste evne, og jeg kan fornemme, at Dior bliver mere og mere tændt. Samtidig slikker hun løs på min pik, nulrer mine boller som i forvejen er sjaskvåde af hendes spyt, og begynder at køre en eller to fingre ind og ud af min røv.

Pludselig vender hun sig om, kigger på mig, lægger begge hænder om min hals og siger, at jeg skal åbne min mund.

Derefter lader hun sit spyt løbe fra hendes mund og videre ned i min mund......lækkert.....

I want you to fuck me, before I fuck you, and you better fuck me good.....

Hun monterer lynhurtigt et condom og sætter sig ovenpå mig. Rider mig, tungekysser mig, bider mig lidt i læben, og jeg kan tydeligt høre og mærke, at hun i den grad er liderlig og tændt.

Hun tager fat i kæden til halsbåndet, trækker mig op, og kysser mig. Tungen helt ned i halsen på mig og derefter spytter hun mig igen i munden......now its your turn you bitch, siger hun.

Doggy style kommanderer hun, og jeg kaster mig øjeblikkeligt om på alle 4.

 This first, siger hun og viser mig en buttplug med flere forskellige størrelse kugler. Jo længere den kommer ind i røven jo større kugler......Jeg kan høre, at hun åbner låget på en tube med og smører buttplug og min røv godt til, og så fører hun den langsomt ind i min røv.....

Det føles stjerne godt, og jeg kan, mod min egen forventning tage imod uden nogen smerte eller ubehag overhovedet. Det føles bare så lækkert, mens hun kører den ind og ud af min røv.

Nu stopper Dior, og jeg kan høre, at hun er ved at gøre klar til strapon. Jeg kigger lige tilbage på hende og synes godt nok, den ser stor ud :shock:

Dont worry baby, you can take it siger Dior og kæler for mine total fyldte boller, hvorefter hun stille og roligt begynder at kneppe min røv. Langsomt og stille og dybere og dybere.

Samtidig kæler hendes lange negle for mine baller og mine boller, og det er bare så fucking frækt altså.......Der går nogle minutter, og så kan jeg mærke, at nu sprøjter jeg sgu snart...

Jeg får kommunikeret dette videre til Dior som trækker sig ud og beder mig lægge mig på ryggen.

Derefter en blanding af blow og handjob, indtil jeg kommer med at kæmpe brøl.........fucking fantastisk altså......

Aftørring, og lidt hyggesnak.

DIor :

Hun er smuk og fræk. Hun er veloplagt, og hun ved (vidste) præcis, hvad jeg godt kunne lide, og så er hun bare rigtig godt selskab før/under og efter seancen.

Hun får et rent 10 tal på min 1-10 karakterskala.

Stedet :

Standard men en god seng, so all good.

Pris :

Standard

Kommer jeg igen :

Hvad tror i selv :P:D...Jeg kommer 100% igen, når lejligheden byder sig.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 
 

lækker beskrivelse.  Hvor i Horsens ca??

skriv det i en besked til mig. Måske jeg skulle lægge vejen forbi, hvis ikke hun og jeg er naboer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Damn det lyder lækkert. Tak for super anmeldelse. Jeg er fristet

Der står ikke noget om BDSM i annoncen, så spurgte du bare.

Er hun til lak/læder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nederst i annoncen med blå kursiv står ordene : prostata massage, strapon, og det var disse ord som fik mig til at skrive til hende, om mine ønsker var mulige, og om hun havde det ønskede legetøj med i den lille håndtaske til horsens :D.

Hvilket hun smilende i hendes sms sagde, at det havde hun da helt bestemt og hun var så klar......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i går i Odense - var inden besøget spændt da hun har været i gang i DK længe og fået mest gode anmeldelser med også halvdårlige. 
Troppede op og blev mødt af en skøn ung dame, skør, livsglad, grinende og lyttende til mine ønsker - ikke noget nips men skøn kvinde. Havde medbragt en lækker Rose og vi skålede for en god oplevelse. Det blev det lige efter mine ønsker - hun er nok i min top 3! Emma i Hampen var en stjerne og Elina er og bliver min favorit. 
Men Dior skal besøges igen :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
NikolajT skrev, den 13.2.2024 at 02:29:

Er hun monstro i Horsens nu?

Hun skulle være tilbage i odense, Horsens var kun et gæstevisit 

Redigeret af Dkm

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber på, at hun snart finder til Aalborg igen.. Jeg har besøgt hende der en del gange efterhånden.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...