Hop til indhold

Recommended Posts

var desværre en tur forbi hende her

https://annoncelight.dk/showad/390973

hun er ikke den der er på billederne, jeg konfronterede hende med et billede fra profilen bagefter, og hun sagde det var hende, men et gammelt - det passer ikke!!!

hun er samtidig desværre en maskine der midt under samleje, siger at nu er din tid snart gået,- ja det er en kvinde jeg på ingen måder vil anbefale jer at besøge, blot info herfra :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor søger du ikke fotos INDEN afgang. Eller vender om og går ved ankomst, når man ser det er stjålne fotos og tekst. Skørt. Og så undrer man sig over falske profilen, fotos, tekst stadig findes i de fleste annoncer. Go figure. 

Citat

100% ORIGINAL PICTURES. JAMAICAN GIRL IN SVENDBORG

BEAUTIFUL, SEDUCTIVE AND ATTRACTIVE. I AM YOUR IDEAL COMPANION TO MAKE YOU FORGET ABOUT ALL YOUR WORRIES TEMPORARILY.

IF YOU ARE LOOKING FOR THE HIGHEST QUALITY EXPERIENCE, YOU ARE IN THE RIGHT PLACE. MY LOVE NEST IS DISCREET,, CLEAN AND WARM.

Sites containing information about the image

Redigeret af tvetvebakbak

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvetvebakbak skrev, for 6 timer siden:

Hvorfor søger du ikke fotos INDEN afgang. Eller vender om og går ved ankomst, når man ser det er stjålne fotos og tekst. Skørt. Og så undrer man sig over falske profilen, fotos, tekst stadig findes i de fleste annoncer. Go figure. 

Sites containing information about the image

fordi jeg ikke vidste det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
blackdot skrev, for 2 timer siden:

fordi jeg ikke vidste det!

Som du oprindeligt påpegede at det ikke var hende på billederne og du skulle havde gået igen. Hvis det ikke er hende på billederne, så skal du hellere ikke forvente at hun yder den service du har betalt for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 1 time siden:

Som du oprindeligt påpegede at det ikke var hende på billederne og du skulle havde gået igen. Hvis det ikke er hende på billederne, så skal du hellere ikke forvente at hun yder den service du har betalt for.

nu skal du høre her, jeg har lavet en fejl ja, og når jeg så efterfølgende laver det her opslag, er det kun for at sige det til jer, at hun er fake, hvis du kun har belærende ord, så skal du nu ikke give dem til mig, jeg har betalt og lært!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...