Hop til indhold

Nogen som har besøgt Thai Milf Maria

Featured Replies

Skrevet

Hej er det nogen som har besøgt eller som har info omkring Thai milf på 49 Maria https://annoncelight.dk/showad/390992 mener at have set hende før men synes ikke lige jeg kan finde noget om denne smukke Milf som kan besøge ved Ans/Kongensbro

Redigeret af TheNomad

Skrevet
TheNomad skrev, den 2.12.2023 at 19:48:

Hej er det nogen som har besøgt eller som har info omkring Thai milf på 49 Maria https://annoncelight.dk/showad/390992 mener at have set hende før men synes ikke lige jeg kan finde noget om denne smukke Milf som kan besøge ved Ans/Kongensbro

Er der ikke nogen der kan fortælle noget om hende, er det mon i sommerhus siden der er træ på vægen 

Skrevet

Er der nogen som har kneppet hende i røven? I givet fald - hvad koster hendes numse?

Skrevet
stivert skrev, for 34 minutter siden:

Er der nogen som har kneppet hende i røven? I givet fald - hvad koster hendes numse?

Hvis du læser teksten i hendes annonce, så tror jeg, du har svaret.

Skrevet

Jeg besøgte hende i et sommerhus. Jeg gik igen. Det er ikke hende du skriver med. Der sidder en pimp og styrer det. Billederne er IKKE af hende! Og læg minimum 10 år til alderen. Så jeg gik uforløst igen men dog med pengene på lommen stadigvæk. 

Ikke værd at bruge tid på! 

Skrevet
  • Author
KJ735 skrev, for 3 timer siden:

Jeg besøgte hende i et sommerhus. Jeg gik igen. Det er ikke hende du skriver med. Der sidder en pimp og styrer det. Billederne er IKKE af hende! Og læg minimum 10 år til alderen. Så jeg gik uforløst igen men dog med pengene på lommen stadigvæk. 

Ikke værd at bruge tid på! 

Øv det var da træls, men tak for svaret

Skrevet

Tror det er den gamle krage som før har huseret på Viborgvej 45 ved Gjern. For gammel og for fed efter min smag.

Skrevet

Gammel krage ved ikke hvad der er aftalt, vendte om og blev tømt et andet sted

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.