Hop til indhold
TheNomad

Nogen som har besøgt Thai Milf Maria

Recommended Posts

TheNomad skrev, den 2.12.2023 at 19:48:

Hej er det nogen som har besøgt eller som har info omkring Thai milf på 49 Maria https://annoncelight.dk/showad/390992 mener at have set hende før men synes ikke lige jeg kan finde noget om denne smukke Milf som kan besøge ved Ans/Kongensbro

Er der ikke nogen der kan fortælle noget om hende, er det mon i sommerhus siden der er træ på vægen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
stivert skrev, for 34 minutter siden:

Er der nogen som har kneppet hende i røven? I givet fald - hvad koster hendes numse?

Hvis du læser teksten i hendes annonce, så tror jeg, du har svaret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg besøgte hende i et sommerhus. Jeg gik igen. Det er ikke hende du skriver med. Der sidder en pimp og styrer det. Billederne er IKKE af hende! Og læg minimum 10 år til alderen. Så jeg gik uforløst igen men dog med pengene på lommen stadigvæk. 

Ikke værd at bruge tid på! 

Del dette indlæg

Link til indlæg
KJ735 skrev, for 3 timer siden:

Jeg besøgte hende i et sommerhus. Jeg gik igen. Det er ikke hende du skriver med. Der sidder en pimp og styrer det. Billederne er IKKE af hende! Og læg minimum 10 år til alderen. Så jeg gik uforløst igen men dog med pengene på lommen stadigvæk. 

Ikke værd at bruge tid på! 

Øv det var da træls, men tak for svaret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...