Hop til indhold

Recommended Posts

Møjn vil lige advare andre om hende her. 

Bestilte en tid hos hende idag tiden blev skubbet af flere omgange med dårlige undskyldninger men tog alligevel chancen for at se om hun var det værd

Møder til den sidst aftalt tid kommer ind hvor man så bliver mødt af 2 mænd der sidder i stuen med hende og 1 anden tøs

Hun ligner forresten slet ikke sig selv på billederne mere som om at hun er slank mor til 5 

Tænker desværre ikke noget videre over det

Vi går på værelset og får afregnet finder da ud af hun ikke kan noget engelsk af betydning men giver hende alligevel en chance så som vi rigtigt er kommet igang kommer de 2 mænd ind som sad i stuen før og begyndte at forlange flere penge 

fik sagt til dem de lige måtte vente et øjeblik mens jeg fik tøj på så begyndte de at bede om 1000 kr mere hvorfor fik jeg aldrig fat i med deres dårlige engelsk 

efter at få trængt alle pengene jeg havde givet i forvejen retur med en masse volapyk indblandet lykkedes det mig at komme igennem dem og til bilen og køre væk udeb at de fik en krone

Håber det er første gang hun prøver på dette nummer men syntes hvertifald andre bør have muligheden for at vide det før det sker for dem

https://annoncelight.dk/showad/385013

• Synes godt om 1
  • Tak 2
  • Sørgelig 3
  • Vred 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
skovsen skrev, for 2 timer siden:

Møjn vil lige advare andre om hende her. 

Bestilte en tid hos hende idag tiden blev skubbet af flere omgange med dårlige undskyldninger men tog alligevel chancen for at se om hun var det værd

Møder til den sidst aftalt tid kommer ind hvor man så bliver mødt af 2 mænd der sidder i stuen med hende og 1 anden tøs

Hun ligner forresten slet ikke sig selv på billederne mere som om at hun er slank mor til 5 

Tænker desværre ikke noget videre over det

Vi går på værelset og får afregnet finder da ud af hun ikke kan noget engelsk af betydning men giver hende alligevel en chance så som vi rigtigt er kommet igang kommer de 2 mænd ind som sad i stuen før og begyndte at forlange flere penge 

fik sagt til dem de lige måtte vente et øjeblik mens jeg fik tøj på så begyndte de at bede om 1000 kr mere hvorfor fik jeg aldrig fat i med deres dårlige engelsk 

efter at få trængt alle pengene jeg havde givet i forvejen retur med en masse volapyk indblandet lykkedes det mig at komme igennem dem og til bilen og køre væk udeb at de fik en krone

Håber det er første gang hun prøver på dette nummer men syntes hvertifald andre bør have muligheden for at vide det før det sker for dem

https://annoncelight.dk/showad/385013

Det er da bare at ringe til ordensmagten

sikkert rumænske alfonser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Vendelboen skrev, for 16 timer siden:

Det var alligevel utroligt , at det lykkedes at få pengene tilbage ..

Er en halv stor knægt som ikke ser sjov ud hvis jeg "puster" mig op

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...