Hop til indhold
Merc with a mouth

Hellen Aguillera what a smoke show!!!!

Recommended Posts

Bear with me this is my first review. And sorry that it’s in English. 
I’ve been following reviews here and on Nympho to find out who I should visit. 
I’ve visited a few girls now but nothing I felt the need to share or that wasn’t already common knowledge.

Anyways I fell upon a recent review of Hellen and searched for more reviews. I surprised that there isn’t more reviews than I found.

So I decided to write one before she leaves, in hope for she decides to come back.
Hellen is an absolute smoke show!!! Crazy sexy, what a body, plus she rather nice to chat up as well afterwards. 

https://nympho.dk/n9621/3223/real-model/

I think her photos are super accurate. She actually has that good of a body. She isn’t as tanned as she is in the pictures but she said that it’s because of the lack of sun here and not prioritizing going to a tanning place. 
Didn’t bother me that she wasn’t sun kissed. I feel I still kissed every part of that smoking hot body. 
I agree with what has already been written that she delivers are extremely good GFE. 
She makes you feel that she is enjoying it as much as you are. Just enough noise and panting. Even a little bit of dirty talk but not too much. It could be a turn off for some, but when she looked up at me with those big Bambi eyes and says ahhhh fuck my pussy. 
Well yes ma’am I’ll get right on that!!!!

She kisses very passionately, again not to much or not too little. She really delivers. Some users have complained that her prices are high but after meeting with several girls of varying service levels, I personally think that she gives a high standard or experience. 
I’ve visited other girls that have taken way more that didn’t execute even the half of what I received from her.

Great tits, a bubble butt (stole this expression from a previous review), very toned legs. A bald beaver, which is nice but also like a small strip as well. Very receptive to being touched and licked. Which I did a lot of.

We fucked in 4 or 5 different positions after foreplay. And to end our seance she gave me a great blowjob and took my load like she was still hungry after her lunch!

All in all a great experience. Because of this I decided to meet her again, something I haven’t done before. So I’ve rebooked and looking forward to see her soon.

If you have any questions just shoot or visit this star of a girl. 

until my next review, continue coming with inspiration for others girls like this. Please and thank you!

Merc out!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er fuldstændig enig. Jeg har besøgt Hellen Aguilera mange gange og hun giver en helt unik GFE oplevelse. Hun kysser helt fantastisk og man føler virkeligt, at man er sammen med sin kæreste. Læg hertil, at hun er smuk som en model <3

Desværre kan jeg ikke besøge hende i øjeblikket, fordi hun ikke modtager mine SMS efter hun har fået nyt mobil nummer. Jeg har ikke WhatsApps. Så der er sikkert andre, der har samme problem.

Pas godt på hinanden. Livet er vidunderligt :)

Redigeret af den lykkelige

Del dette indlæg

Link til indlæg
den lykkelige skrev, for 5 timer siden:

Desværre kan jeg ikke besøge hende i øjeblikket, fordi hun ikke modtager mine SMS efter hun har fået nyt mobil nummer. Jeg har ikke WhatsApps. 

Så du skal downloade whatsapp!?!? Det er ret nemt. Hvis det er den eneste grund til at holde sig væk fra sådan en fantastisk oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...