Hop til indhold

Juicy Sofia

Featured Replies

Skrevet

Søgte en pige med store naturlige bryster og det skal jeg love for at jeg fandt ved Sofia, jeg var meget skeptisk over ægtheden af billederne men min mistro blev gjort til skamme i det samme øjeblik Sofia åbner døren, hun har et fantastisk smil og et sæt bryster man ikke kan holde øjne fra

jeg bliver vist op på 1.salen hvor jeg får udleveret et håndklæde til en hurtig skyller, da jeg kommer tilbage til det meget lille værelse bliver jeg modtaget af en smilende Sofia som straks fjerner hendes sparesome beklædning og wow nogle dejlige bryster der kommer frem jeg begynder staks at røre og klemme dem hvorefter Sofia stille og roligt går på knæ, resten må i selv prøve men jeg kan sige at vi sluttet af med stående doggy foran spejlet så jeg kunne se hendes bryster gynge i takt 

Så hvis du er til en naturlig kvinde med store bryster og et meget positivt sind så skal du ikke snyde dig selv for  et besøg hos Sofia hun er alle pengene værd

https://annoncelight.dk/showad/390878

Skrevet
Fyn76 skrev, for 9 minutter siden:

Søgte en pige med store naturlige bryster og det skal jeg love for at jeg fandt ved Sofia, jeg var meget skeptisk over ægtheden af billederne men min mistro blev gjort til skamme i det samme øjeblik Sofia åbner døren, hun har et fantastisk smil og et sæt bryster man ikke kan holde øjne fra

jeg bliver vist op på 1.salen hvor jeg får udleveret et håndklæde til en hurtig skyller, da jeg kommer tilbage til det meget lille værelse bliver jeg modtaget af en smilende Sofia som straks fjerner hendes sparesome beklædning og wow nogle dejlige bryster der kommer frem jeg begynder staks at røre og klemme dem hvorefter Sofia stille og roligt går på knæ, resten må i selv prøve men jeg kan sige at vi sluttet af med stående doggy foran spejlet så jeg kunne se hendes bryster gynge i takt 

Så hvis du er til en naturlig kvinde med store bryster og et meget positivt sind så skal du ikke snyde dig selv for  et besøg hos Sofia hun er alle pengene værd

https://annoncelight.dk/showad/390878

Hvordan er hendes blow ?

Hvad med tungekys ,var hun gavmild med dem ?

Skrevet
  • Author

Hun giver et dejligt blødt blowjob og har ikke har ikke noget imod at der tagets. Lidt fat

hvad kys angår så var det ikke mit fokuspunkt

Skrevet
Fyn76 skrev, for 5 timer siden:

Hun giver et dejligt blødt blowjob og har ikke har ikke noget imod at der tagets. Lidt fat

hvad kys angår så var det ikke mit fokuspunkt

Det lyder lækkert med et blødt blow .

Lige en sidste ting ,hvordan sidder hendes bryster ?

Skrevet
  • Author
Cantona7 skrev, for 2 timer siden:

Det lyder lækkert med et blødt blow .

Lige en sidste ting ,hvordan sidder hendes bryster ?

De sidder som vist på hendes annoncebilleder 

du skal ikke forvente nogle faste bryster men derimod nogle fantastiske naturlige bryster 

Skrevet

Hun ser da absolut fristende ud, når vi taler store bryster og et kønt ansigt.

I hvilken del af Odense kan man finde hende, hvis lysten skulle blive overvældende?

Skrevet
  • Author
Darwin65 skrev, for 7 timer siden:

Hun ser da absolut fristende ud, når vi taler store bryster og et kønt ansigt.

I hvilken del af Odense kan man finde hende, hvis lysten skulle blive overvældende?

Hun befinder sig i gartnerbyen men kun til på onsdag 

Skrevet

Hun skriver intet om hendes priser. Hvad skulle du betale for din oplevelse?

Skrevet
  • Author
Agent666 skrev, 1 time siden:

Hun skriver intet om hendes priser. Hvad skulle du betale for din oplevelse?

Det kostede 800 kr for 30 min

Skrevet
Fyn76 skrev, for 16 timer siden:

De sidder som vist på hendes annoncebilleder 

du skal ikke forvente nogle faste bryster men derimod nogle fantastiske naturlige bryster 

Hvad med numsen....stor eller medium? Det er lidt svært at se på hendes billeder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.