Hop til indhold
Gæst

Teknikker/ kammara mand søges

Recommended Posts

Gæst

Pigekollektivet søger en mand der kan hjælpe med at få installeret yderligere et kammara og sat skærm til de i forvejen eksisterende kammara... Vil gerne bytte med sex, men gerne betale også... Kan/ vil du hjælpe, så er jeg på 27306651 hver torsdag og fredag. På forhånd mange tak. Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigekollektivet søger en mand der kan hjælpe med at få installeret yderligere et kammara og sat skærm til de i forvejen eksisterende kammara... Vil gerne bytte med sex, men gerne betale også... Kan/ vil du hjælpe, så er jeg på 27306651 hver torsdag og fredag. På forhånd mange tak. Knus Line

 

Hej Line skal du bare have et camera i et rum og så ført ledning til et andet rum til et tv, eller flere tv.

ved et Tv mener jeg eks hvis der er 5 camera er der 12 sekunder mellem hver billed fra hver camera.

og ved flere tv eks 5 er der direkte billed hele tiden fra rummet.

Line det er da let du købe et cam få ledning sat på og til tv-et og så kører det.

hvis 5 camera skal ses på et tv skærm, så skal der en skifter på, så den hele tiden kører på de 5 camera, hvis alle 5 rum er optaget og er kun 3 rum kan man jo bare slå skiferen fra i de 2 rum og så en ledning fra skifteren til tv-et. det er så let søde Line.

 

Mvh. Markild

Redigeret af Markild

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Nu hvor i er proff, hvorfor så ikke få fat i en proff fyr til at installere det for jer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Line eller er det til en PC-skærm det kom jeg da lige i tanke om med trådløs camera :-) undskyld

søde du snakker russisk, mig ikke forstå... Der er en der har meldt sin ankomst til hjælp på mandag, så håber det problem er løst. Der er sat 3 op og skærmen er også sat op, men er ikke forbundet, så det skal den. Det virker og jeg kan på min iphone se og følge med. Kan også optage og tage billeder, men vi skal lige have tilsluttet det sidste... Ham der skulle hjælpe er langsommere en en segl med rolator, så NU skal det altså ske... Tak for interessen. Varmt knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså, ursäkta min fråga kanske är naiv  -  men är det standard med kamera/videoövervakning på etablisemangernas rum (vaerelser)?? Kan jag så förvänta att mitt besök på ett ställe plötsligt ligger på ett eller annat ställe på Internet???

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigekollektivet søger en mand der kan hjælpe med at få installeret yderligere et kammara og sat skærm til de i forvejen eksisterende kammara... Vil gerne bytte med sex, men gerne betale også... Kan/ vil du hjælpe, så er jeg på 27306651 hver torsdag og fredag. På forhånd mange tak. Knus Line

Hej Line. Ærgerligt du har fundet en, for det ville være en smal sag for mig. Vil gerne bytte med sex, men jeg hylder Pigekollektivets princip - betalingen først. Ha.. Jeg vil ønske dig en rigtig god dag.

Knus Riesenschwanz

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TDJ

Har i fået det til at virke?? Ellers er jeg udd. Radiomekaniker og er installatør til dagligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har i fået det til at virke?? Ellers er jeg udd. Radiomekaniker og er installatør til dagligt.

Hey TDJ. Der kommer en og prøver på fredag, hvis det ikke lykkes, så vil jeg meget germe kunne vende tilbage til både dig og de andre smil. Tak for venligheden og knus til dig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg blev klogere og der mangler kun lidt lidt praktisk, så er vi opdateret igen ja. Det var dejligt at jeg kunne søge hjælp og bytte mig til en god aftale. Tak for svar og interessen, skønt med hjælpsomhed. Kæmpe knus fra Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest TDJ

Sig til hvis du får brug for hjælp til lignende eller andet en radio-tv montør kan ordne;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sig til hvis du får brug for hjælp til lignende eller andet en radio-tv montør kan ordne;-)

1000 tak, det var rigtig sødt af dig og det vil jeg huske... Stort knus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvorfor sådan noget bytte bytte købmand? Det kan jo trækkes fra hvis der involveres en regning. ;-)

fordi pigekollektivet intet overskud har, der dækkes kun faste udgifter. Så vil jeg have lavet mere og ekstra deroppe, ja så er det en måde at gøre det på... Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

fordi pigekollektivet intet overskud har, der dækkes kun faste udgifter. Så vil jeg have lavet mere og ekstra deroppe, ja så er det en måde at gøre det på... Knus Line

Det er sgu et svar der er holdbart. Ingen fortjeneste og kun udgifter dækkes. Respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...