Naboen 590 Skrevet 1. December, 2023 JA altså siger det bare , jeg savner underholdning og jeg lover ................. At jeg laver pandekager hvis lige der skulle være en GP der kigger forbi .. eller kan da også åbne en af de der flasker rødvin Arj , det er 1 Dec og vi skal jo snart se bold .... men . på den anden side , så foretrækker jeg det kvindelige selskab sådan 1 til 1 Mon nogen fornemmer jeg små keder mig 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 682 Skrevet 1. December, 2023 Oh jo. Gider du ringe når hun kommer, så deler vi hende lige Sådan en gang delepige kunne være sjovt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 1. December, 2023 En anden gang siger jeg meget sjældent nej tak til pandekager… just saying 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Naboen 590 Skrevet 1. December, 2023 SweetKisses skrev, for 15 minutter siden: En anden gang siger jeg meget sjældent nej tak til pandekager… just saying Pandekager er også en fantastisk spise 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg