Slaven_Randers 605 Skrevet 1. December, 2023 Jeg leder efter en kompetent massør med lørdagsåben i Århus området eller på vejen mod Fredericia. jeg går mere op i massagen end håndtrolle eller tilbud om fuldpakke nogle gode bud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 217 Skrevet 28. December, 2023 Hej, tænker du nok skal finde et godt bud. Vil blot også give dig mit bedste bud nogensinde (ud af mine ca. 20-25 besøg). Prøv massage (evt. med extra) med Lotus på Kastetvej i Aalborg. Hun ville få en olympisk medalje hvis det stod til mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Funktionæren Skrevet 28. December, 2023 TS spørger jo efter omkring Aarhus- østjylland til Fredericia, dit forslag er stik modsat? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
8000 2037 Skrevet 28. December, 2023 (edited) Aon Horsens Godt nok længe siden jeg har været der. Men klar anbefaling. Der er ingen hanky panky. Er lidt i tvivl om lørdagsåben Redigeret 28. December, 2023 af 8000 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Napoleon69 217 Skrevet 28. December, 2023 Funktionæren skrev, for 3 timer siden: TS spørger jo efter omkring Aarhus- østjylland til Fredericia, dit forslag er stik modsat? I know, men jeg bor selv i Skanderborg, og hun er ganske enkelt så speciel, at jeg selv tager derop. Derfor kunne jeg ikke lade være med at nævne hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg