Mike56 185 Skrevet 1. December, 2023 Her kommer så en anmeldelse jeg lovede @LarsB https://annoncelight.dk/showad/390735 Jessicas billeder fangede min opmærksomhed, kønt ansigt og krop. Et nyt ansigt i Viby, som ikke er blevet anmeldt herinde, så det var risky men valgte at tage chancen. Skrev til hende og fik bestilt en tid om morgen. Addressen er et sted tæt ved mcdonalds i Viby, sikkert et kendt sted af nogle herinde. Så nu til det spændende. Blev hurtig hentet af Jessica og ind i lejligheden og det er 100% hende på billederne men det er måske et andet billede man får at hende i virkeligheden, stadig rigtig kønt. Fik kindkys på begge kinder, sikke en god start og kunne allerede mærke at dette ville blive en god oplevelse. Hun er en dejlig varm person, som virkede imødekommende, dog var hendes engelsk ikke så godt, så der skulle bruges lidt google translate. Vi fik afregnet og smidt tøjet. Jeg vil ikke gå i detajler om selve akten, men kan sige dig hun levere varen og hun var villig til at opfylde ens ønsker under akten, hvilket bare var rart. Vi kom igennem det meste, der er et spejl foran, som gjorde oplevelsen endnu frækkere end den allerede er. Så kan ikke andet end at anbefale hende! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LarsB 649 Skrevet 1. December, 2023 Tak for anmeldelsen og dejligt du fandt én der kunne leve op til dine præferencer. Hun har for få tatoveringer efter min smag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 185 Skrevet 1. December, 2023 LarsB skrev, for 15 minutter siden: Tak for anmeldelsen og dejligt du fandt én der kunne leve op til dine præferencer. Hun har for få tatoveringer efter min smag Ja, hun har få tatoveringer her og der på billederne. At hun ikke havde tatoveringer i virkeligheden, virkede besynderligt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SayWhat? 5 Skrevet 2. December, 2023 Hvordan var hendes engelsk? Og fik du nogle af hendes ekstra ydelser som f.eks kys? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mike56 185 Skrevet 3. December, 2023 SayWhat? skrev, for 12 timer siden: Hvordan var hendes engelsk? Og fik du nogle af hendes ekstra ydelser som f.eks kys? Hendes engelsk var ikke det bedste, hun kunne nogle få ord og lidt hjælp med translate, men var der hellere ikke for en samtale Jeg fik kys med. Hendes kys kunne have været bedre, ikke så meget indlevelse for mit vedkommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg