Hop til indhold
Gæst

Diverse indlæg

Recommended Posts

Gæst

Undskyld dette måske lidt negative indlæg, men jeg synes efterhånden, at rigtig mange tråde på EG drukner i mere eller mindre 'sjove' bemærkninger fra medlemmer der måske føler det som et pres at være 'sjove' men hvor det, de skriver, er komplet irrelevant i forhold til trådens indhold.

 

Måske bare mig, der er lidt sensibel, men mit indtryk er, at der efterhånden er flere 'snik-snak' indlæg end relevante indspark. 

 

Selvfølgelig skal der være plads til sjove/kvikke bemærkninger, men de bør vel ikke bare tage overhånd. Eller skal de???

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undskyld dette måske lidt negative indlæg, men jeg synes efterhånden, at rigtig mange tråde på EG drukner i mere eller mindre 'sjove' bemærkninger fra medlemmer der måske føler det som et pres at være 'sjove' men hvor det, de skriver, er komplet irrelevant i forhold til trådens indhold.

Måske bare mig, der er lidt sensibel, men mit indtryk er, at der efterhånden er flere 'snik-snak' indlæg end relevante indspark.

Selvfølgelig skal der være plads til sjove/kvikke bemærkninger, men de bør vel ikke bare tage overhånd. Eller skal de???

men kære smo, det jo det samme og samme der går igen/ bliver debatteret, så hvis ikke der var/ er lidt fis og ballade ind i mellem, så knalder vi sgu da hovederne ned i bordet af kedsomhed... Vi kunne jo lave en konkurence om hvem der finder på flest NYE relevante og spændene indlæg måske??? Du må få førepinden hihi knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

men kære smo, det jo det samme og samme der går igen/ bliver debatteret, så hvis ikke der var/ er lidt fis og ballade ind i mellem, så knalder vi sgu da hovederne ned i bordet af kedsomhed... Vi kunne jo lave en konkurence om hvem der finder på flest NYE relevante og spændene indlæg måske??? Du må få førepinden hihi knus Line

 

 

Vi kunne jo lave en konkurence om hvem der finder på flest NYE relevante og spændene indlæg måske.

 

Line, det er måske en god ide, eneste problem er nok hvem der skal bedømme hvad der er nyt, relevant og spændende.

Og det er jo netop der, at jeg synes, at der er et problem, da mange tråde ender i komplet irrelevante og tåbelige diskursioner.

 

Dette indlæg skulle egenlig ha' været slettet, men det lykkedes ikke, eller rettere så findes muligheden for at slette et indlæg umiddelbart efter, at det er skrevet, vist ikke længere? :mad:

 

Og ok med 'fis og ballade'-indlæg så længe de ikke tager overhånd (bliver en intern konkurrence).

 

Men den slags indlæg bør vel fremover stå under 'Hyggesnak'?

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dette indlæg skulle egenlig ha' været slettet, men det lykkedes ikke, eller rettere så findes muligheden for at slette et indlæg umiddelbart efter, at det er skrevet, vist ikke længere? :mad:

Du kan altid slette indholdet af et indlæg inden for 1 time efter, indlægget er skrevet!

Marker den tekst du ønsker fjernet og fjern den så med "klip" under Rediger funktionen.

Dit "tomme" indlæg står så nok herefter tilbage i tråden, men så kan du jo evt. skrive i indlægget: "oprindeligt indhold slettet".

 

Vh./TH :)

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du kan altid slette indholdet af et indlæg inden for 1 time efter, indlægget er skrevet!

Marker den tekst du ønsker fjernet og fjern den så med "klip" under Rediger funktionen.

Dit "tomme" indlæg står så nok herefter tilbage i tråden, men så kan du jo evt. skrive i indlægget: "oprindeligt indhold slettet".

 

Vh./TH :)

 

Tak, det er jeg udmærket klar over, men det var bare ikke lige det, jeg søgte.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kunne jo lave en konkurence om hvem der finder på flest NYE relevante og spændene indlæg måske.

 

Hvem skriver færrest indlæg på EG de næste 6 (sex) måneder!!

 

Han/hun får retten til ej heller at skrive på EG de efterfølgende 6 måneder.

 

Forslag - måske?!

 

Nå, pjat til side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld dette måske lidt negative indlæg, men jeg synes efterhånden, at rigtig mange tråde på EG drukner i mere eller mindre 'sjove' bemærkninger fra medlemmer der måske føler det som et pres at være 'sjove' men hvor det, de skriver, er komplet irrelevant i forhold til trådens indhold.

 

Måske bare mig, der er lidt sensibel, men mit indtryk er, at der efterhånden er flere 'snik-snak' indlæg end relevante indspark. 

 

Selvfølgelig skal der være plads til sjove/kvikke bemærkninger, men de bør vel ikke bare tage overhånd. Eller skal de???

 

 

Mon ikke det er fordi du, og andre på et tidspunkt lagde mærke til det, og ubevidst fokuserer på det ?

 

Lidt ala, Knallert og de info løse overskrifter.

Der er mange ting som ikke lige er efter min smag herinde, men jeg ignorerer det efter bedste evne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, det er jeg udmærket klar over, men det var bare ikke lige det, jeg søgte.

 

Du kan også selv trykke på "anmeldelsesknappen" nede i højre hjørne og bede Admin om at slette indlægget - eller f.eks ændre overskift, flytte placering, slette privat navne og adresser mv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har du har ret i, det er selvfølgelig en mulighed, men det kræver næsten, at Admin eller en moderator fjerner det med det samme, så der ikke kommer svar/kommentarer til det, men det kan man selvfølgelig gøre opmærksom på i anmeldelsen. :oops:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Det har du har ret i, det er selvfølgelig en mulighed, men det kræver næsten, at Admin eller en moderator fjerner det med det samme, så der ikke kommer svar/kommentarer til det, men det kan man selvfølgelig gøre opmærksom på i anmeldelsen. :oops:

 

 

 

Admin kan vist altid fjerne hele tråden, selvom der er kommet svar - oftest vil han nok bare lukke tråden, hvis den begynder at udvikle sig i en uheldig retning eller køre for meget i ring.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...