Kragh 7 Skrevet 1. December, 2023 Nu er det lidt tid siden jeg har været i randers. Men findes Katt stadig med hendes sorte kys. Eller. Er der en anden der har overtaget hendes plads? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jylland 15 Skrevet 1. December, 2023 Ja det gør hun og dejlig som altid Hun er startet på Mariagervej lige ved siden af Chicago Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
theman41 38 Skrevet 1. December, 2023 Hvad hedder hendes butik eventuelt telefon nr. ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jylland 15 Skrevet 1. December, 2023 Nummeret er 50265027 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 14. December, 2023 Nogen der kan berette lidt om denne Katt? Alder, udseende og ydelser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mikky 37 Skrevet 14. December, 2023 Alder er nok et godt stykke oppe i 50'erne. Nogen år siden jeg har besøgt hende, men synes hun ser ganske ok ud, i forhold til hendes alder. Ret store silikone bryster. Af ydelser er hun kendt for hendes rimming. Syntes personligt også, at hun er ret god til at massere. Kan godt tage fat og er også ret pirrende, meget massage af baller og boller. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stifmeister 86 Skrevet 15. December, 2023 Er der et link til den klinik? Der er ingen respons på det tlf nr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kragh 7 Skrevet 16. December, 2023 Der er ikke nogen der har et link eller lign? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jylland 15 Skrevet 16. December, 2023 Jeg har lige fået kontakt på dette nummer 50265027 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Darren 0 Skrevet 9. Februar, 2024 Nogen der ved hvad priserne er hos Katt? Er det samme priser som da hun tidligere havde sin egen biks? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg