Hop til indhold

BARBIE mest autentisk GFE ever i min bog!

Featured Replies

Skrevet

Hej Gents,

I dag har jeg indviet vinter kulden, med en solstråle fra Portugal. Barbie er en dejlig pige med en fantastisk personlighed. Hun er nem at lave aftale med på WhatsApp og er hurtig til at åbne døren. Jeg havde aftalt en time med hende og da jeg mødte op var hun i rød gennemsigtig lingeri og kæmpe kram, dejlig velkomst.

Jeg er ikke til skind og ben, jeg kan godt lide gode former. Selv om at hun mente at hun havde taget på, så måtte jeg afvise den kommentar, da hun i mine øjne har den perfekte timeglas form. Dejlig rund og FAST samba numse, fin talje og virkelig lækker glat hud. Hun kysser intenst og dybt, meget troværdigt. 

Jeg tog en hurtig skylder og klar til det som nu får mig til tasterne. Af en eller anden grund som jeg har svært ved at forklare, så er hun ikke som de fleste. Hun lever virkelig ind i kæreste rollen og får en til at tro på at det ikke handler om sex for penge, men at hun virkelig nyder ens fysiske selvskab. Det gør hele oplevelsen autentisk og utrolig erotisk og passioneret. Der er godt med nærkontakt og kælen og dejlige nydelses stønnen. Ingen mobil check eller kigge på ur, men rolig nydelse og afslappet seance.

Hun er meget ydmyg og respektfuld, så please behandl hende med samme respekt og vær en gentleman :)

Stedet på Amager er fint nok og ok diskret, men grundet privat AirBB, så kræves der diskretion når man kommer og går. Bade værelse er meget småt og hun sagde at hun snart vil finde andet sted med bedre faciliteter.

Stedet: 8/10

Barbie: 10/10

Oplevelsen: 10/10 + bonus

Gentagelse: YES!

Sprogkunstskab: Portugesisk eller lidt engelsk og google translate  

PS: Dejlig Dejlig Dejlig Dejlig Dejlig Dejlig Dejlig Dejlig Dejlig Dejlig

Skrevet

Dejlig anmeldelse af en god oplevelse. Skal vi andre ikke have chancen for at møde hende, ved at du eventuelt linker til hende?

Skrevet

Er det bare mig…? Meeeennn 1.000,- for 15 min så skal det dælme oz være noget godt fisse :wub:

Skrevet
Frøns1 skrev, 1 time siden:

Er det bare mig…? Meeeennn 1.000,- for 15 min så skal det dælme oz være noget godt fisse :wub:

Det var det jo så også ifølge anmeldelsen.....Men hvis du tager en time, koster det jo 2.000,-  så pigen vil nok hellere de lidt længere møder end bare et 15min møde, hvor man forventeligt kan få ret travlt.....

Skrevet
  • Author
Frøns1 skrev, for 6 timer siden:

Jeg tror tvr har ret, man får efter min mening meget for valuta hvis man tager et længere møde og hun kan ikke yde den samme afslappet stemning på 15min hvis man forventer hende til at nyde det sammen. Men 2K er i den dyre ende for 1 time men for mig hellere det end 1500 for en ok oplevelse eller en plov for et kvarter, så klare min venstre hånd det lige så godt…. og det er gratis:D

Skrevet

Så var der et besøg hos Barbie i fredags aften, efter de gode anmeldelser her! Og jeg må sige, at pigen skuffede mig IKKE! Det var 45 minutter (mit personlige "sweet spot" da 30 minutter er lidt for lidt og 1 time lidt for langt) med øko-blow og tungekys, i alt 2100,-. Det var en varm velkomst lige fra starten og endelig en pige der ikke var bange för RIGTIGE tungekys gennem hele akten, kort sagt vidunderligt!! Anbefales virkelig!!

Skrevet
  • Author

Hi Gentz,

En lille opdatering. Barbie er flyttet til ny super lækker og endnu mere diskret lokation. Jeg besøgte hende igen igen, kan simpelhen ikke lade vær’:wub:

Stort lækkert badeværelse og lækker luftig håndklæde.

OBS. Det er ParkZone som hersker området for parkering, jeg fandt ud af det den dyre måde:huh:

Barbi: 10/10 (uændret)

sted: 10/10

Oplevelse: 10/10 + bonus (uændret)

gentagelse: ja tak (uændret)

Skrevet
HerrVonKnoblauch skrev, den 3.12.2023 at 02:53:

Så var der et besøg hos Barbie i fredags aften, efter de gode anmeldelser her! Og jeg må sige, at pigen skuffede mig IKKE! Det var 45 minutter (mit personlige "sweet spot" da 30 minutter er lidt for lidt og 1 time lidt for langt) med øko-blow og tungekys, i alt 2100,-. Det var en varm velkomst lige fra starten og endelig en pige der ikke var bange för RIGTIGE tungekys gennem hele akten, kort sagt vidunderligt!! Anbefales virkelig!!

er det ekstra for tungekys? og Økoblow - hun skriver 1800 for 45 min

Skrevet
  • Author
Vildsvinet skrev, for 6 timer siden:

er det ekstra for tungekys? og Økoblow - hun skriver 1800 for 45 min

Ja det er ekstra, men helt klart det værd synes jeg, især tungekys:P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.