Hop til indhold
TheLion

Eliza Darling på Vesterbro – GFE så det sprudler, men højt tempo

Recommended Posts

Jeg var i dag forbi Eliza Darling på det ydre Vesterbro. Hun holdt til i en fin lejlighed – en form for studio-lejlighed. Hun modtog mig i fint lyserødt lingeri og sort kimono og var meget professionel fra start.

Eliza Darling: https://nympho.dk/n6461/2422/eliza-darling-real-nympho/

Jeg havde booket en time med CIM – i alt 2.100 kr. Pigen var forholdsvis høj, ret smuk, krystalblå øjne og langt mørkt hår. Fin meget veltrænet krop. De 22 år passer sikkert udmærket – læg måske lidt til, som altid er der vel pyntet med et år eller to. Jeg blev sendt i bad – jeg fik endda også tilbudt at få taget jakken af, hvilket jeg måske synes var lidt i overkanten.

Inden selve akten blev der holdt “pit stop”, hvor fyren lige skulle sprittes af. Lidt æv, da jeg allerede lige havde været i bad. Ind til sengen – hun gik ned på knæ og gav mig blow. Så op i sengen, ned på hende, blow igen og bagefter den gode gammeldags missionær. Jeg endte med at komme op i hende på trods af, at jeg havde bestilt CIM – må have været en lang uge. Anyway, fin GFE. Der var våde tungekys fra start til slut, og hun var på hele vejen igennem. Hendes bryster er for øvrigt med silikone. Store uden at være for store og meget fint lavet – de er bløde. Jeg har ud fra tidligere anmeldelser fået indtrykket af, at de på et tidspunkt var naturlige.

Der var fin pudesnak. Jeg tror måske min eneste anke er, at hun ligesom næsten tog GFE’en lidt for langt. For mig var tempoet lidt for højt fra start – her kunne jeg måske godt lige have brugt lidt mere “opvarmning” med et par enkelte høflighedsfraser inden jeg kastede mig ud i selve “akten”. Jeg fik dog indtrykket af en pige, der både havde kant, havde noget på hjerte og som helt sikkert leverer. Hun ville gerne tage teten. For mig føles det sjovt at skulle skrive det efter at have været med Milana, hvor det måske var noget af initiativet der manglede – her var tempoet måske lidt for højt.

Kunne jeg besøge Eliza igen? Måske. Hun var god til at pirre mig, men jeg er nok mere til den lidt mere “rolige”/“klassiske” GFE. Måske gik der også lidt for meget sprit i den. Hun regner med et blive her en uge eller to mere og gæster byen med jævne mellemrum men der kan vist godt gå lidt tid mellem besøgene.

Pas godt på pigen og hinanden derude :)

“Just keep moving forward and don’t give a shit about what anybody thinks. Do what you have to do, for you.”

Johnny Depp

/TheLion

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...