Hop til indhold
etspil5moden

Første gangs prostatamassage

Recommended Posts

Jeg synes denne tråd passer godt ind i dette Forum, jeg har prøvet at få prostatamassage for første gang i mit liv, ja faktisk første gang en kvinde nogensinde har haft en finger op i mig….

Det er sjovt og finurligt at prøve nye ting af og eksperimentere i sengen og udenfor sengen, jeg har prøvet lidt af hvert, i min tid som single og havde et aktivt sexliv både med gp’er og på tinder med one night stands og bollevenner, jeg har også været på club tucan med en bolleven, jeg er blevet catfishet for groft på scor altså som i virkelig catfishet men valgte at tænke med det forkerte hoved og gik ind i hendes domicil alligevel og bollede hende og fik for første gang i mit liv fik jeg lidt  klamydia oveni, det var tilbage i 2021… og siden jeg flyttede til det danske syd stod den ikke stille på tinder og jeg fik endnu flere på den seksuele oplever, og endnu et besøg på tucan… og endnu mere klamydia…

men nå jeg har altid haft den der mentalitet “jeg skal ikke have noget ind i mig udover et numsetermometer” meeeen meeen så kom kæresten lige ind på at hun synes det kunne være frækt at prøve at give mig prostatamassage og med lidt løftede øjenbryn og lidt tid i tænkeboksen gik jeg med til det.

Det skal sige det er Aller Aller første gang jeg har prøvet det, og det første gang hun har givet det, og det var sgu noget af en oplevelse tjuhej hvor det gik for sig….

Hele seancen starter ud med at jeg tager et godt og langt bad og vasker både røv og pik for det værste scenarie ville da være at hun stak sine pegefinger op i stjernen og der så fulgte bæ med ud, nå men jeg kommer ud af badet (nøgen) og ligger mig i sengen hvor min kæreste ligger klar til mig  hun tager tøjet af så jeg har udsigt til hendes flotte bryster, og de blev skam også forkælet, og hun får sørget for at flaget bliver godt rejst…

Hun sindet en blå gummi handske frem og babyolien bliver der brugt rigeligt af, for der skulle satme nulres skulle der, hun smørre båden min pik, røvhullet og handsken godt ind i babyolie og så ryger der altså en stiv pegefinger lige ind i det brune punktum imens hun spillede den af på mig…

Det føltes så forkert i starten, jeg følte på ingen måder det var rart og jeg tror hun gjorde det forkert hun lå nærmest og gav mig finger, hold kæft jeg synes det var ubehageligt og bad hende stoppe… vi havde så en lille snak og en hurtig søgning på Google og så igang igen og så var det sgu noget andet…

hun ramte perfekt, det føltes ihvertfald som om hun ramte g punktet, hun var fandme også god til at pirre og edge skulle jeg hilse og sige, hun stoppede imens jeg var ved at komme, indtil hun til sidst lod mig komme, og hold kæft en intens orgasme jeg fik, hun fik nærmest sperm i hele hovedet, ogsåfordi jeg ikke har revet den af eller noget som helst i 14 dage så der fik hun en tidlig julegave fra mig af…. Men det var fandme også underligt, fordi alt imens ligger hun der og piller, og roder og rager mig oppe i numsehullet, og imens jeg er ved at få den mest intense orgasme så føler jeg at virkelig skal skide, og er ovenikøbet bange for at mit røvhul skulle klippe hendes pegefinger midt over for nøj jeg følte det træk sig sammen… og tanken “nå der røg din finger skat, og det var mit røvhul den kappet den af” det ville da være første gang… forestil jer overskriften “en mands røvhul kappede kærestens finger af under prostatamsssage”  

ej lad os lige være alvorlige, det var en ret så en intens og grænseoverskridende oplevelse især når det er første gang og aldrig har prøvet at få noget derop udover et numse termometer, eller jo der var engang hvor jeg fik et cykelsæde op i røven fordi jeg var på vej til fodbold og stod op i pedalerne og havde røven virkelig i vejret og en fugl vælger at flyve over vejen så jeg bremsede for hårdt op og fik sæddet lige op i stjernen, men ellers har jeg aldrig prøvet det…. Så ja det var en intens oplevelse….

jeg havde efterfølgende lidt halv ondt i røven efter fordi det føltes som om hun gjorde det forkert og blødte vidst også lidt…. Så udover en overdådig orgasme så fulgte lidt ondt i numsen også med, men som min gamle malermester sagde “No pain, No orgasm” 

For satan en oplevelse, jeg ved ikke om det er noget jeg vil prøve igen, eller man skal jo aldrig sige aldrig men altså nu har man prøvet det og det startede ud af helvedes til, eller skal man sige af røv til ?Men endte ud i den mest intense orgasme nogensinde…. I øvrigt var mit senge tøj fyldt med babyolie og en lille smule sperm så i vaskemaskinen det røg bag efter…. 

Nu blev det jo gjordt sammen med min kæreste som jeg stoler på og er tryg ved det havde fandme været grænseoverskridende hvis det havde været med en eller anden en gangs knald eller whatever men prøvet det blev det, og så kan jeg jo tænke over om det er noget jeg skal prøve igen..

Redigeret af etspil5moden

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...