Hop til indhold
AgentLeman

karina sydhavn - dårlig rutsjebanetur

Recommended Posts

mit besøg med karina var noget af en rutsjebanetur . jeg ville have givet hende en god anbefaling , hvis det ikke var for to alvorlige ting

https://nympho.dk/n15132/5122/karina-beauty/

karina åbner døren og lukker mig ind . en smuk pige der ligner sine billeder , så det tegner jo godt . i stuen sidder så hendes veninde og vi hilser , og hvor jeg dog HADER at møde andre under et besøg ! så det tegnede mindre godt , men jeg lod som ingenting , skaden var jo sket

ind med mig på værelset og der er blot en madras på gulvet .. okay så . har set værre , i det mindste var den stor

vi falder i snak og hun taler fint engelsk , er sjov og vi har rigtig god kemi . pigen er lidt højere end forventet , måske lidt over 170 cm , men det var helt fint . vi begynder at kysse dybt og tage tøjet af og hun er meget berøringsvenlig og indlevende . det lugtede af gfe . store bryster , som er naturlige og bare skønne . hun ved hun er smuk og trods et par selvfede kommentar fra hende var det dejligt at se hun tændte på , at jeg var så begejstret for hendes krop . de bryster altså , wow

bj var fint , husker det ikke , for da jeg gik ned for at slikke hende fik jeg lidt af et chok . jeg var godt igang med at slikke da jeg bemærkede hvide tørrede gummiagtige fnuller omkring hendes fisse og mave . jeg havde hånden over det , og var åbenbart kommet til at rulle substansen i klumper .. jeg er ikke den sarte type , men come on .

jeg burde være gået , men i stedet stoppede jeg op og vi brugte vådservietter til at rengøre hende . til hendes forsvar smagte hun rent forneden .

liderligheden tog over og vi fortsatte . hun er altså meget stram . kondomet af og jeg eksploderede på hendes mave .

vi brugte lidt vådservietter igen for at fjerne det værste , men ikke nok til at være helt rene og der var bestemt behov for et bad til os begge to . i stedet tager hun sit undertøj på ( ovenpå min ladning !! ) og begynder at tjekke sin telefon .. nå , så intet gfe altså og kun en runde ..

med tøj på nu siger hun at hun skal ordne noget privat og tydeligt hun vil have mig ud . intet bad til mig heller åbenbart ( gad heller ikke gå nøgen ud til hendes veninde ) , så på med tøjet og jeg var på gaden igen . halvdelen af tiden var gået , så jeg blev snydt for den halve tid .

noget af en rutsjebanetur . skide god kemi , sjove snakke , og lækker sex til os begge . så forstod ikke hvorfor det skulle ende så brat eller hvorfor hun ikke bare fortsatte med at holde vores gode session til fulde tid .

jeg er sikker på at andre har haft skønne oplevelser med karina , men jeg kan ikke anbefale hende jf ovenstående

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelse

Jeg var ved hendes lejlighed i går på aftalt tid, da jeg havde ventet i 8 minutter besluttede jeg at gå igen…. Det blev hun noget tvær over og prøvede at undskylde, jeg forklarede hende at jeg ikke gad vente i frostvejr…

Jeg fik tanken efterfølgende om jeg var for hård og skulle have ventet - nu ser det ud til at være en fin beslutning :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, 1 time siden:

Jeg var ved hendes lejlighed i går på aftalt tid, da jeg havde ventet i 8 minutter besluttede jeg at gå igen…. Det blev hun noget tvær over og prøvede at undskylde, jeg forklarede hende at jeg ikke gad vente i frostvejr…

Frostvejr eller ej -  Jeg er også noget allergisk overfor folk, der mener deres tid er vigtigere end min. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skrev i en anden tråd at Karina efter min mening er både er ung, meget smuk samt har viljen til at yde en god service indenfor det anale selv når hun bliver udfordret på størrelsen. Min bedste anbefalinger af Karinas smukke stramme bagdel til alle som måske har lidt problemer ned forbehold for størrelse rundt onkring 

Del dette indlæg

Link til indlæg
dhnmdst skrev, den 30.11.2023 at 14:31:

havde ventet i 8 minutter besluttede jeg at gå igen….

Er da ikke lang tid at give pigen.... Oplever ofte at der er lidt forsinkelse. Sikkert pga. en for stram bookning og kunder der er kommet for sent tidligere.
Jeg bruger ofte en time på at komme til hovedstaden for at besøge GPs og venter bestemt gerne de 8 min for ikke at spille 2 timer i alt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
frddblk skrev, for 33 minutter siden:

for ikke at spille 2 timer i alt. 

Jeg går ind for at være præcis, men venter også en gang imellem…denne gang gad jeg ikke vente :) 

Jeg har en lille time til KBH…

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...